Teambuilden in Scheveningen

Filteren

Filters

Kerst en Eindejaarsuitjes 2024
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
273 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Teambuilding
  • Teamtraining
  • Uit vergaderen
  • Online
  • Plaats, regio of provincie: Scheveningen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    THE UNITED NATIONS
    Een bedrijf bestaat veelal uit verschillende teams en afdelingen, ieder gekenmerkt met hun eigen taken en targets. Om hun doelen te bereiken zijn teams echter wel afhankelijk van elkaar. Dit kan soms tot frictie leiden. Met de United Nations als metafoor (verschillende landen, één natie, één doel)  ervaren deelnemers dat eenheid voelen en vormen binnen een groep essentieel is. En dat samenwerken iets heel anders is dan samen werken. Samenwerking vraagt om vertrouwen, openheid, grensoverschrijdend denken en een integere afweging tussen het eigen belang en het gemeenschappelijke belang.

    The United Nations is een interactieve teamtraining  waarin deelnemers op intelligente en humoristische wijze met elkaar de opbouw van een natie gaan verwezenlijken. Verdeeld over verschillende landen vertegenwoordigen ze het volk en vormen zo het landbestuur. Aan hen de taak om de natie welvarend te maken en de inwoners zo gelukkig mogelijk. Dit doen ze door de beste voorzieningen aan te schaffen voor hun land (scholen, ziekenhuizen, wegen, hotels etc.). Echter in hun strijd om de beste te worden zijn de landen afhankelijk van elkaar… dus verenig uw landen en leid de natie!

    Ga de uitdaging aan om uw staat tot de allerbeste te maken met de meest gelukkige inwoners, maar vergeet niet dat u ook de natie vertegenwoordigd. Bent u bereid in noodlottige tijden uw eigen belang opzij te zetten voor natiebelang om zo de natie te redden van een ondergang? ©

    Businessgames:
    Businessgames staat garant voor een markante mix van teambuilding, teamtraining en fun. De unieke en ludieke spelmodellen zetten een dynamische context neer, waarin deelnemers onderling afhankelijk zijn om hun doelen te bereiken. 

    Opzet:
    The United Nations is geschikt voor alle type zakelijke groepen, van profit tot non-profit en van afdelingsniveau tot managementniveau. Het spelmodel staat, maar wij voegen hier graag uw input aan toe om het programma zo goed mogelijk af te stemmen op uw wensen en doelen. Vul het contactformulier in voor meer informatie over de mogelijkheden.

    Duur: vanaf 2,5 uur. 

    Prijs
    : varieert naar gelang groepsgrootte en tijdsduur. 

    Uitvoer: the United Nations is mogelijk als totaalprogramma maar kan ook uitstekend ingepast worden als programmaonderdeel van uw vergadering, werkoverleg of kick off event. Dit programma is ook Engelstalig beschikbaar, andere talen op aanvraag.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    5 - 500 personen

    Duplo Building Game is een spannend teambuildings spel dat helemaal gebaseerd is op efficiënt samenwerken. De deelnemers gaan in teams met elkaar de competitie aan om op een zo snel en effectief mogelijke manier torens te bouwen van Duplo stenen. 

    Iedere deelnemer heeft zijn eigen functie en bijbehorende taken en verantwoordelijkheden. In verschillende rondes worden de teams uitgedaagd om steeds hun processen te optimaliseren en een zo hoog en zo mooi mogelijke toren te bouwen en hierbij zoveel mogelijk kosten te besparen.

    Deze game is uitermate geschikt om teams op een ludieke manier in korte tijd kennis te laten maken met de principes van efficiënt samenwerken. De deelnemers ervaren hoe ze onderdeel zijn van het gehele proces en hoe hun eigen functie en rol daarin het resultaat kan vergroten en verkleinen.  

    De Duplo Building Game kan ook geboekt worden samen met de Tante LEAN Show en heet dan de Duplo LEAN Game. De Game wordt dan voorafgegaan door een interactieve theatershow waarin de principes van LEAN op een humoristische manier worden gepresenteerd.

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.

    20 - 200 personen

    Touwtjes in handen Tilly,  Kom niet aan mijn prittstift Rick, directeur open deur Dries  en kantelkoning Jack: in welke groef schiet jij als je oog in oog staat met onze hilarische en herkenbare archetypen?

    Juist in het feit iedereen anders is ligt de kracht van een team, hoe ongemakkelijk dat ook is. De een komt steeds te laat, de ander heeft overal iets op aan te merken.. Maarja, "Zo zijn ze nou eenmaal", daar valt niets meer aan te veranderen. Of toch? Hoe zorg je dat iedereen elkaar blijft vinden en echt samenwerkt?

    Deze masterclass is het beste van de studio spaak aanpak in 1 dag. Via komische scenes tot inzicht komen, die inzichten direct toepassen, trainen en met een concrete challenge naar huis.

    Wij leren jouw team jouw team hoe je ergerlijke eigenschappen van de ander als spiegel kunt gebruiken. Oog in oog met onze archetypes ontdekt jij je eigen blinde vlekken en met de "zo doen we dat hier verkiezing" geven we een boost aan het teamgevoel. 

    5 - 20 personen

    Verwonderd raken met knikkers?

    Ja, en hoe... Diverse teams bouwen een kettingreactie met geavanceerde magneet aangedreven knikkerbanen. Het is een spannende competitie waarin elk team een fantastische knikkerbaan bouw met verrassende effecten. Een onmisbaar onderdeel moet worden verdiend met de Fun Facts Quiz. Vind je antwoorden op fraai handbeschilderde knikkers die je vindt in de ruimte! Tegelijkertijd zijn ook teamgenoten strategische en behendigheidsspellen aan het spelen. In elk spel speelt de knikker uiteraard een belangrijke rol.

    Met alle activiteiten worden knikker gewonnen voor de eigen knikkerpot, want alles draait uiteindelijk om de knikkers!

    Vul voor meer informatie over dit unieke teamuitje/ bedrijfsuitje het aanvraagformulier in!

    25 - 75 personen

    Buitenkoken is teambuilding én lekker!
    Door bewust je producten te kiezen en deze goed te leren bereiden zul je merken dat alles beter smaakt. Het liefst halen wij onze biologische producten direct, samen met jou, van het land. Want dat is het mooiste wat er is; vers halen zodat je weet waar het vandaan komt.

    Je gaat dan zelf naar de plaatselijke boer, tuinderij, kaasmakerij of molen om de producten te scoren. En natuurlijk vertelt de boer graag over zijn bedrijf. Ook wildplukken uit de natuur is één van de mogelijkheden.

    Daarna gezellig aan de slag op één van onze prachtige locaties, om na het buitenkoken gezamenlijk na afloop te genieten van deze zeer bijzondere gerechten. 

    Er moet van alles gebeuren tijdens het buitenkoken, zoals vuur maken (en aan houden!), groenten snijden, kruiden zoeken en fijnstampen, vlees marineren, deeg maken, en nog veel meer. Dus ook buitenkoken is perfect in te zetten als teambuildingsdag.

    Ook combineren wij vaak het buitenkoken op houtvuur met een andere activiteit. Denk aan een GPS Experience, wandeling met de boswachter, een vergadering vooraf, training of een workshop.

    Wij hebben diverse buitenkook workshops, van stoer met veel vlees, tot vegetarisch of een Back to Basic kookworkshop. 

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 500 personen

    Ben je op zoek naar de leukste en meest afwisselende Pubquiz? 
    Super gezellige avond en ontspannen teamspel in pub sfeer. De Uitjes en Eten Pubquiz is een afwisseling van muziek, film, reclame, luister en kijkvragen met daarnaast uitdagende en hilarische pub spellen. Jullie vervelen je geen moment. Ontspanning en plezier gegarandeerd.

    Wat is de Pubquiz ?

    • Een enthousiaste quizmaster van Uitjes en Eten
    • Kennis, muziek, doe, denk en plezierspelen in een pub sfeer
    • Spetterende afwisselende teamspellen
    • Een gezellige avond voor iedereen
    • De Pubquiz Trofee voor het winnende team
    • Also available in English

    Omschrijving programma
    De quizmaster van Uitjes en Eten ontvangt jullie in een gezellige pubsfeer. Teams van 5 tot 7 personen gaan de pub battle met elkaar aan. De PubQuiz is een afwisseling van vele doe- en denk vragen en opdrachten. Niet alleen zitten jullie aan tafel met jullie team, ook in de zaal zijn er uitdagende en hilarische spellen.

    De PubQuiz wordt gepresenteerd op een groot beeldscherm. Het is een quiz waar iedereen aan mee kan doen. Tijdens de Pubquiz wordt het geheugen getest en staat vooral samenwerking en plezier voorop. Welk team kan goed samenwerken en weet de meeste antwoorden? Het winnende team neemt de PubQuiz Trofee mee naar huis!

    Hoe zal de avond eruit zien? (Dit is een voorbeeld progamma, dit kan naar wens aangepast worden)
    17.00 - 17.15 Ontvangst met indeling teams en uitleg programma
    17.15 - 18.00 Eerste ronde PubQuiz
    18.00 - 18.15 Pauze
    18.15 - 19.15 Tweede ronde PubQuiz
    19.15 - 19.30 Pauze
    19.30 - 20.15 Laatste ronde PubQuiz
    20.15 - 20.30 Afsluiting met prijsuitreiking

    Maak jullie uitje compleet met deze optionele extra's: 

    • Ontvangst met een drankje en/of gebak
    • Een gezellige lunch 
    • Een heerlijk 3 gangen diner tussen de rondes door (heel populair!)

    Binnen één werkdag een offerte! 
    Heb je vragen of ben je geïnteresseerd? Vraag dan gerust een vrijblijvende offerte aan: wij helpen je graag verder! Onze programma's kunnen volledig naar jullie wens ingericht worden. Wij organiseren uitjes en teamuitstapjes door heel Nederland. Vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij maken blij! Groepen die een uitje hebben gehad bij Uitjes en Eten geven hun uitje gemiddeld 4,9 van de 5 sterren! uit ruim 200+ Google beoordelingen! Benieuwd naar de ervaringen van deze groepen? Bekijk hier onze Google reviews!

    Vanaf 15 tot 2500 personen. Ideaal voor iedere groep, écht iedereen kan meedoen met de PubQuiz!

    15 - 2500 personen

    Op zoek naar een leuke teambuilding, kennismaking of bedrijfsuitje? Inspiration Game is een inspirerende en energieke happening vol creativiteit! 

    Aan de hand van een actueel thema in het bedrijf maken jullie in verschillende teams het allerleukste creatieve product. Dat kan bijvoorbeeld een show of theaterstuk, een film, een soap, cabaret, een kunstwerk of een lied zijn. Onder tijdsdruk worden de teams uitgedaagd om alle aanwezige talenten zo goed mogelijk in te zetten en zo goed mogelijk samen te werken. De Game eindigt met een spectaculaire finale waarin alle producten worden gepresenteerd en op een ludieke manier worden gewaardeerd. Wie wordt de winnaar van de Inspiration Game? 

    De Inspiration Game kan op elke locatie gespeeld worden. Wij verzorgen een mobiel atelier met daarin alle spelbenodigdheden: theaterkostuums, schmink, video, licht, geluid, muziek, kunstmaterialen etc.

    Het spel is uitermate geschikt als teambuilding, als bedrijfsuitje of als fusie/reorganisatie-game. De Inspiration Game is een fantastisch evenement om elkaar eens op een andere manier te leren kennen en samen te werken. Een evenement waar nog lang over zal worden nagepraat!

    Wij denken graag samen met u mee over de thema’s en invulling van dit evenement. Vraag ons vooral naar de mogelijkheden!

    25 - 500 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Alleen maar goede daden is een unieke teambuilding activiteit waarbij gekke opdrachten en goede daden samen komen. Beleef een dag vol plezier, uitdagingen en samenwerking, terwijl je als team een positieve impact maakt in de stad waar je speelt.

    Een maatschappelijke activiteit vol plezier  
    Jullie gaan op pad met een lijst vol gekke en creatieve opdrachten, waarbij goede daden centraal staan. Jullie ontvangen een hele lijst met challenges. Zo gaan jullie bijvoorbeeld spontaan een bloemetje uitdelen, een gezellig gesprek aanknopen met een wildvreemde, een bestuurder helpen inparkeren of een voorbijganger een gemeend compliment geven. 

    Door als team deze opdrachten uit te voeren verdien je karma punten en leer je in korte tijd hoe leuk het is om iets voor anderen te doen en dat je met kleine acties al een groot verschil kunt maken. 

    Een citygame met impact
    Je bent onderweg en ziet altijd wel iets. Een blikje op straat; een omgevallen fiets; iemand die de weg niet kan vinden of een fietslampje dat nog brandt. Ook al zouden we willen, we hebben niet altijd tijd om hier iets mee te doen. Vandaag is echter anders. Ga onderweg met je team en ontdek hoeveel plezier je samen kunt hebben door iets goeds te doen voor de medemens en jouw stad!

    Alleen maar goede daden is niet alleen een onvergetelijk teamuitje vol plezier en gekkigheid, maar ook een maatschappelijke activiteit waarbij jullie als team een verschil kunnen maken. Dus laat jullie creativiteit de vrije loop en ga als team de uitdaging aan.

    Combineer deze activiteit met een diner na afloop zodat jullie de leuke verhalen en foto’s onder het genot van een hapje en drankje met elkaar kunnen delen!

    Inbegrepen

    • Enthousiaste spelbegeleiding
    • Per team een tas met materialen voor de opdrachten
    • Uitdagende en hilarische opdrachten
    • Originele prijs voor het winnende team
    • Reis- en reserveringskosten

    Extra opties

    • Welkomstdrankje bij aankomst
    • Toevoeging van eigen opdrachten
    • Lunch, borrel en/of diner
    • Speciale wensen? Laat het ons weten!

    Programma voorstel

    14:00 - 14:15 uur        Verzamelen op een locatie in het centrum van de stad
    14:15 - 14:30 uur        Speluitleg en verdeling van de teams
    14:30 - 16:00 uur        Het spel: Alleen maar goede daden!
    16:00 - 16:15 uur        Verzamelen, prijsuitreiking en afsluiting

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 200 personen

    Tijdens dit teambuildingspel volgen de teams een route die via de ipad wordt aangegeven en komen jullie uitdagende vragen en challenges tegen met de meest gevarieerde foto/video opdrachten en minigames. Deze worden gelijk door ons als jury beoordeeld en gelijk teruggekoppeld!

    De teams starten vanuit jullie eigen locatie of gekozen horeca gelegenheid.

    De vragen en foto/video opdrachten komen in beeld, als je op het juiste plekje in de stad staat. Zoek tevens de locatiepunten die aangegeven zijn en verzamel zo veel mogelijk antwoorden en foto's.
    De Challenge is een echte team wedstrijd! U kunt realtime de score van uw team en de andere teams volgen en ze dwarsbomen met verschillende gadgets.

    Samenwerken, humor en een beetje lef is hard nodig tijdens deze City Challenge, want vaak is het hele team nodig om aan de voorwaarden van de opdrachten te voldoen.

    Bij terugkomst en de borrel ziet iedereen op het scherm alle resultaten van de foto-opdrachten die gemaakt zijn. Een kwartiertje later volgt de prijsuitreiking met de daarbij de leukste video's van ieder team.

    We sturen jullie al het beeldmateriaal wat gemaakt is. Een blijvende herinnering om nooit te vergeten!

    20 - 600 personen

    Welkom bij The HandProject,

    Wij doen team building net even anders.

    We begrijpen dat het erg moeilijk is om iets te organiseren wat iedereen leuk vind.  Maar daar hebben wij nou net het antwoord voor.  Wij durfen met zekerheid te zeggen dat iedereen enorm positief verrast zal zijn, en zelfs vergeten dat ze met een teambuilding workshop bezig zijn!

    In onze workshop ga jij met je team echte fuctionele prosthese handen in elkaar zetten voor mensen in ontwikkelingslanden.  Zo werk je niet alleen aan je team, maar verander je ook direct iemands leven!

    Ons evenement duurt ongeveer 3 uur. Tijdens het evenement kom je erachter wat echt goed communiceren is, en hoe je moeilijke problemen oplost. Dit komt voornamelijk omdat alle team leden een "koozi" dragen. Dit zorgt ervoor dat je je meest dominanten hand niet gebruikt.

    De kern van onze missie is het verstrekken van gratis prothesehanden aan mensen die ze nodig hebben. Via onze programma's krijgen teams de kans om deze op maat gemaakte handen in elkaar te zetten en te doneren, wat het leven van de ontvangers kan veranderen.

    Soms kan het onderwerp wat heftig klinken, maar dat is juist niet het geval. We focussen op blijdschap, dankbaarheid en gezelligheid. Waarom? Dit zien we ook terug bij de recipients die deze handen mogen ontvangen. 

    Nadat jullie de hand in elkaar gezet hebben, is het tijd om de tas te versieren en een team photo te maken. Deze krijgt de ontvanger dan ook te zien zodat ze weten wie hen hand gemaakt heeft. Daarin tegen ontvangt u u ongeveer 4 maanden later weer een foto van de ontvanger met uw hand. Zo weet u ook welk leven u veranderd heeft. 

    U kunt op twee verschillende manieren met ons meedoen:

    • VOLLEDIG GEFACILITEERD EVENEMENT
      Ontworpen voor teams van 4 tot 500 personen.

    • ONLINE EVENEMENT
      Net als een volledig gefaciliteerd evenement, maar uw facilitator voegt zich online bij uw team.

    Bereid je voor op een echt zinvolle en lonende teambuildingervaring!

    4 - 500 personen

    Swingt uw team al? Of kan de samenwerking nog verbeteren? 
    Een drummend lichaam is misschien wel het beste voorbeeld van een goedlopende organisatie.

    De ledematen van de drummer zijn de verschillende afdelingen die goed aangestuurd en gecoördineerd moeten worden. Hoe beter de afdelingen in staat zijn op het juiste moment hun taak uit te voeren des te swingender het ritme klinkt.

    Ook in een organisatie moeten de diverse disciplines in balans zijn om een werkend geheel te krijgen. Samenwerken en als team opereren bepalen in belangrijke mate het succes.

    In deze workshop staat het swingende ritme symbool voor een goed lopende efficiënte organisatie. 
    Drumwerk komt op locatie (desgewenst) in uw eigen (bedrijfs)pand of op de door u gekozen evenementlocatie. Indien nodig helpen we graag bij het zoeken naar de juiste plek in een door u aangegeven dorp of stad.  

    De workshop; wat kunt u verwachten? 
    Uw teamleden staan in een kring, ieder met één los onderdeel van een drumstel voor zich. In groepen hebben de deelnemers eenzelfde taak; de groepen/afdelingen voeren uit wat de handen en voeten van een drummer doen als deze een ritme speelt. De instructeur maakt, zittend achter een compleet drumstel, deel uit van de kring om alle uit te voeren taken goed te kunnen begeleiden en te coördineren.

    Er wordt begonnen met een eenvoudig popritme en gaandeweg worden moeilijkere Zuid-Amerikaanse ritmes gespeeld. De workshop duurt anderhalf uur. Muzikale kennis vooraf is niet nodig!

    Teamwork is het sleutelwoord!
    De volgende aspecten komen naar voren:
    · luisteren naar elkaar
    · focussen; geconcentreerd je eigen taak uitvoeren, daar niet te snel van afwijken en tegelijkertijd rekening houden met je omgeving
    · samenspelen en tegenspelen
    · leiden en volgen
    · coördineren
    · benutten van ieders persoonlijke kwaliteiten
    · ervaren dat als een motor eenmaal loopt, het werk minder energie kost

    Het wordt de deelnemers snel duidelijk dat het geheel meer is dan de som der delen. Er klinkt pas een swingend ritme als iedere(!) deelnemer meedoet en rekening houdt met de bovengenoemde aspecten.

    De vernieuwende meerwaarde van DRUMWERK!
    Doordat de deelnemers niet allemaal hetzelfde ritmische patroon spelen, zoals dat vaak wel het geval is bij andere slagwerkworkshops, ervaren ze veel duidelijker dat ze een schakel in de ketting vormen; ze zijn een radertje in een groter geheel.

    Even vormen de mensen van uw organisatie samen de stuwende, hardwerkende drummer. Onze overtuiging is dat een klant swing ervaart in uw organisatie zoals een publiek in deze zaal ook voelt of het goed loopt in de band. Drumwerk is dus veel meer dan een beetje samen trommelen. 

    Natuurlijk is het mogelijk, om op eigen gelegenheid, deze leuke workshop af te sluiten met een diner!

    Drumwerk werkt erg goed voor teams van 8 tot max. 48 personen. Groepen groter dan 48 personen adviseren we op te splitsen in 2 of meerdere groepen die aparte sessies doen. Bel gerust wanneer uw plan afwijkt. We leveren indien mogelijk graag maatwerk!

    Welke klanten gingen u voor: 

    Acaleph BV / AEGON / Albeda College/ Ambiq /ANNA Agency BV/APM Terminals /Artistic Hair/ Astellas/ Atradius/ Brandweer Lisse/ Capgemini/ CBS / Centocor BV/ Centrum voor Tandheelkunde/ Cintea/ COA/ CONO Kaasmakers/ Ctgb/ Deco Home van Rossum/ Deerns Nederland B.V./ Dienst SoZaWe NW Friesland/ Digilock Europe B.V./ Drukkerij Cabri/ DSM/ D-fitcompany/ Elckerlyc Montessori Basisschool/ Electrolux/ Endemol/ Erasmus MC/ Eurocross Assistance/ Flevoziekenhuis/ Flora Holland/ Gemeente Noordwijk/ GGZ Drenthe/ IKEA International/ ING/ Koninklijke Marechaussee/ Latexfalt BV/Leiden City Events en vele anderen

     

    8 - 48 personen

    Jouw Sint Kerst & Nieuwjaars uitje vol plezier, teambuilding & hechte verbinding.
    Maak een sprookjesachtige kerstfilm vol humor en avontuur, een grappige kerst commercial met een pakkende boodschap, knallend het jaar in met een HAPPY NEW YEAR videoclip, een hilarische kerst realityserie of een hartverwarmende christmas tv-show! 

    Tijdens Filmteambuilding leer je elkaar beter & op een andere manier kennen.
    Samen met jouw collega's transformeer je tot hechte filmcrews  en hierin vervullen jullie amuserende ‘filmtaken’ zoals bijvoorbeeld : passievolle regisseur, voorbeeldige cameraman/vrouw, komische/avontuurlijke acteurs en vrolijke figuranten. Op deze wijze is iedereen actief bezig en is er voor ieder wat wils. Iedere groep krijgt een enthousiaste begeleider die helpt om samen tot een filmisch kunstwerk te komen.

    Tijdens de opnames en de presentatie van jullie eigen film(s) zullen er vele collega's gieren van het lachen:)!

    Persoonlijk & Maatwerk
    Jouw Film teambuilding evenement wordt exact naar wens gemaakt. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om op een ludieke wijze eigen (organisatie)boodschappen te verwerken in jullie film of commercial.

    Filmteambuilding mogelijkheden:
    * Commercial Maken
    * Film Maken
    * Televisieprogramma maken
    * Soap Maken
    * Videoclip maken
    * Favoriete scene maken
    * Sketch Maken
    * LipdubTeambuilding
    * Realityserie Maken

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen.
    10 - 600 personen

    Ben jij klaar voor een adembenemende teamervaring? Stap dan in de wereld van de VR Squad Game, de nieuwste sensatie in virtual reality teambuilding! Geïnspireerd door de intrigerende werelden van een populaire Netflix-serie, brengt dit spel jou en je collega's samen in een uitdagend avontuur.

    Wat maakt VR Squad Game uniek?

    • Teambuilding zoals nooit tevoren: Speel met 4 tot 6 personen in kleine teams, of daag elkaar uit in groepen tot wel 350 personen.
    • Samenwerking is de sleutel: Met slechts één VR-bril per team, is communicatie essentieel. De rest van het team gebruikt documenten en een externe website om de speler met de VR-bril te begeleiden.
    • Duik in bekende werelden: Ervaar spannende levels zoals het Koekie-level en de Glazen Brug, rechtstreeks uit jullie favoriete Netflix-serie.
    • Beleef het onverwachte: Elke beslissing en elke beweging telt. Werk samen, los raadsels op, en leid je team naar de overwinning.

    Wie kan meedoen? De VR Squad Game is perfect voor bedrijfsevenementen, teamuitjes, of gewoon een leuke dag met vrienden of familie. Geen ervaring met VR? Geen probleem! Onze game is ontworpen voor iedereen en biedt een onvergetelijke ervaring, ongeacht je vaardigheidsniveau.

    Waar wacht je nog op? Boek nu jouw VR Squad Game en transformeer de manier waarop je teamwork beleeft! Bezoek onze website voor meer informatie en reserveringen. Durf jij de uitdaging aan?

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    13 - 350 personen

    Drone Control spreekt tot de verbeelding! Vlieg een parcours met een drone waarbij de teamleden de obstakels zijn.

    De activiteit bestaat uit verschillende fases:

    • Plannen 
    • Oefenen met de drone
    • Drone Race

    Ieder team van 6-8 personen krijgt een spelbord met speelkaarten. Op de kaarten staan mogelijke obstakels, die in een bepaalde volgorde op het spelbord worden gelegd. Deze obstakels worden dus gevormd door alle teamleden. Dat maakt dat iedereen zeer actief betrokken is bij (het succes van) de activiteit. Elk team bepaalt zijn eigen volgorde van obstakels en gaat deze vervolgens oefenen in het eigen veld.

    Wanneer de plannings- en oefenfase voorbij zijn, krijgt ieder team een drone om mee te oefenen. Wie van de teamleden zijn het best in het besturen van de drone? Voor de race moeten er 3 verschillende piloten worden gekozen.

    Tijdens de race wordt het plan uitgevoerd, en wordt de tijd genoteerd. Strafpunten voor wanneer de drone iets of iemand raakt, bonuspunten voor extra ingewikkelde hindernissen! Welk team is uiteindelijk het snelst?

    Drone Control staat garant voor veel plezier en vooral betrokkenheid van alle deelnemers.

    Resultaten voor deze activiteit:

    • Strategisch plannen
    • Samenwerken
    • Projectontwikkeling
    • Communicatie
    • Verbeteren
    20 - 1000 personen

    Wat ga je doen? 
    Beleef de Ultieme Kerstborrel met De Alleskunner Wintereditie! 

    Bent u op zoek naar de perfecte activiteit om uw kerstborrel onvergetelijk te maken? Zoek niet verder! De Alleskunner Wintereditie biedt een hilarische, toegankelijke en teamgerichte ervaring waar iedereen aan kan meedoen. Dit unieke spelconcept brengt collega’s samen in een vrolijke en uitdagende strijd vol kerstplezier.

    In deze winterse editie draait alles om samenwerking, creativiteit en natuurlijk een flinke dosis humor. Elk team krijgt een mini-kerstboom die tijdens het spel steeds verder wordt versierd met de gewonnen kerstballen en versieringen. Hoe meer spellen je wint, hoe mooier en voller je kerstboom wordt!

    Met spelonderdelen die zijn geïnspireerd op de populaire ‘Alleskunner’ competitie, kunnen deelnemers zich klaarmaken voor een reeks ludieke uitdagingen zoals “Vang de Kerstman”, “Versier het Rendier” en “Snoepstok Vangen”. Of je nu een doorgewinterde Alleskunner bent of gewoon zin hebt in een gezellige tijd met collega's, deze spellen zorgen voor een onvergetelijke kerstborrel.

    En wat dacht je van?

    • De Kerstman Express
    • Kerstkoekhappen
    • Sneeuwstorm challenge
    • Rendierrace

    De Alleskunner Wintereditie is dé perfecte manier om het jaar af te sluiten met een lach. De strijd om de mooiste kerstboom zorgt voor een gezonde competitie, maar bovenal voor veel plezier en teamspirit. Sluit het jaar af met een lach en maak van uw kerstborrel een waar feest! 

    Boek nu en geef uw collega's de kerstervaring die ze niet snel zullen vergeten!

    Wij komen op locatie vanaf 695 euro per team ex BTW en exclusief reiskosten.

    20 - 150 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Scheveningen! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Scheveningen te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Scheveningen ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Scheveningen is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Scheveningen. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!