Goed Bedrijfsuitje in Overijssel

Filteren

Filters

Tips voor de leukste teamuitjes deze lente!
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
432 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Plaats, regio of provincie: Overijssel
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Teambuilding, promotie or just for fun... maak samen met ons een professionele lipdub/videoclip.

    Vaak wordt er voor gekozen om de lipdub te filmen op locatie, een goede promotie voor het bedrijf, school etc. De camera reist namelijk zogezegd tijdens een lang en continu shot door de verschillende ruimtes en situaties en laat zo zien welke faciliteiten er te bieden zijn. Nog een reden om en lipdub te maken is teambuilding, er moet namelijk nauw worden samengewerkt om een goed, creatief eindresultaat te bereiken. Dit vanzelfsprekend wel onder begeleiding van onze ervaren en professionele cameracrew.

    Uiteraard kunnen jullie er ook voor kiezen om samen een lipdub te maken just for the fun of it. Samen playbacken of meezingen op een zelf gekozen nummer, acteren, verkleden en attributen maken dat levert ongetwijfeld plezier en leuk beeldmateriaal op. Dit beeldmateriaal wordt in de studio gemonteerd en het geluid wordt dan ook vervangen door die van het originele nummer. De lipdub wordt digitaal toegestuurd zodat die eventueel in een optimale kwaliteit op jullie eigen website kan worden geplaatst.

    Reden genoeg dus om samen een lipdub te maken, maar fun it is!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    6 - 1000 personen
    Met zijn allen samenwerken aan één gezamenlijk eindresultaat, een gigantische Megavlieger! In kleine groepjes van 4 personen bouwt u met uw team één onderdeel van de Megavlieger. Als dan alle onderdelen klaar zijn voegen we deze allemaal samen zodat er een werkelijk gigantische Megavlieger ontstaat. Uiteraard versiert ieder team zijn of haar onderdeel naar wens. We kunnen de vlieger maken in uw bedrijfskleuren (kleuren bij benadering!) en uiteraard kunnen we ook heel groot het logo van uw organisatie op de vlieger terug laten komen.

    Als u met 200 man aan één vlieger samenwerkt en als die vlieger dan 2,5 uur later op het strand omhoog gaat (vaak tegen de verwachting van de deelnemers in) dan ontploft het strand bijna. Onder luid applaus en gejuich gaan deze kunstwerken de lucht in. Wilt u een originele teambuilding workshop waarbij alle neuzen letterlijk dezelfde kant op staan? Kom dan eens een Megavlieger bouwen!

    Neem gerust eens contact met ons op via onderstaand formulier en wij denken graag met u mee!
    40 - 600 personen

    De City Challenge, ons meest geboekte stadsspel.
    Waarom? Geschikt voor kleine, grote en gemêleerde groepen. Flexibel qua tijd en locatie, bovendien aan te passen aan uw bedrijf, thema of jubileum. Kortom: altijd een succes

    Het stadsspel ‘City Challenge’ is een modern, communicatief en op maat te maken programma, waarbij u op een creatieve en relaxte manier zowel de stad als uw teamgenoten leert kennen. Met dit spel van WAVE-Citygames ervaart u een leuk dagje weg .

    Elk team ontvangt van ons een plattegrond met 'actiepunten' en een telefoon, werkend op internet en met GPS. Aangekomen bij een actiepunt krijgt men op de telefoon 

    • Multiple choice vragen over de locatie waar u zich op dat moment bevindt of
    • Foto-opdrachten, met ludieke en creatieve invulling

    Daarnaast kan elk team

    • valstrikken’ oftewel ‘boobytraps’, wegleggen op basis van GPS
    • Uitdagingsspelletjes spelen tegen andere teams 

    Bij alle opdrachten kunnen de teams punten verdienen. De score is realtime te volgen op de app. De realtime score wordt 45 minuten voor het einde ‘op zwart’ gezet, zodat de tussenstand niet meer geraadpleegd kan worden. Tijdens de prijsuitreiking wordt de winnaar bekend gemaakt. Het programma duurt i nclusief uitleg en prijsuitreiking max3 uur.

    Wat maakt dit programma zo uniek?
    Door de combinatie internet en GPS op de smartphone-app, ontvangt u de diverse opdrachten pas, als u op de juiste locatie bent aangekomen. Alle vragen en foto-opdrachten zijn 100% aan te passen aan uw bedrijf of  thema. Wenst u geen gepersonaliseerd spel, dan hebben we voor u een fantastisch standaardprogramma, dat al menigmaal een succesformule is gebleken. Het spel kan op iedere gewenste locatie beginnen en eindigen. U denkt misschien uw eigen stad goed te kennen, maar is dat echt zo?

    "De terugkoppeling die de deelnemers aan het eind krijgen heeft ook echt een meerwaarde. Wat was het herkenbaar en wat hebben ze gelachen"

    Vul voor  meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    Prijsindicatie:
    Prijs in Nederland (behalve Groningen) en België: € 36,50 p.p. excl. 21% BTW. Prijs met een minimum van 30 personen.
    Groningen, Keulen, Düsseldorf, Lille: € 42,50 p.p. excl. 21% BTW. Prijs met een minimum van 30 personen.
    Prijs elders in Europa: € 47,50 excl. 21% BTW met een minimum van 42 personen en reis- en verblijfskosten (beschikbaar in Parijs, Londen, Berlijn, Praag, Barcelona, Valencia, Rome). Overige steden o.a. Sevilla en Malaga op aanvraag.

    20 - 400 personen

    Ontsproten uit de creatieve breinen van Logic Locks, makers van de hoogstgewaardeerde escape rooms van Amsterdam, is er nu een nieuwe meeslepende ervaring! De dappere zielen die dit avontuur aandurven krijgen de kans om een gigantische reiskoffer, die uit het niets verschenen lijkt te zijn, als eerste te onderzoeken... Naarmate de spelers zich dieper in het mysterie werken, wordt duidelijk dat de eigenaar van de koffer op zijn minst gezegd niet helemaal pluis is. Lukt het jullie team het geheim te ontrafelen en de toekomst te redden?

    • Ontwikkeld door ervaren escape room designers in samenwerking met organisatiepsychologen
    • Hoge kwaliteit unieke props en thematische puzzels aansluitend op het meeslepende verhaallijn
    • Te spelen op een locatie naar keuze in heel Nederland - duurt 75 - 90 minuten
    • Te spelen met 5 tot 25 mensen per spel, meerdere spellen back to back zijn goedkoper.
    • Populair onder corporate klanten. Te boeken met aanvullende reflectie sessie over de performance van het team en de lessen dieeruit kunnen getrokken worden voor op de werkvloer.
    • Reeds geboekt door bekende bedrijven als Adidas, Hilton, KLM, Heineken, Elsevier, Nike, Philips, Red Bull, McKinsey, Stryker enz.

     

    De complexiteit van de puzzels en de verhaallijn maken een goede samenwerking onmisbaar. Dit, samen met het gevoel van gemeenschappelijke triomf op het einde, maakt het een ideale teambuilding ervaring. Hier kan nog meer uitgehaald worden met een reflectie sessie na afloop zodat de geleerde lessen toegepast kunnen worden op de werkvloer. Daarbij kan de nadruk kan gelegd worden op verschillende aspecten van teamwork zoals Leiderschap & Groeps Dynamiek, Flow & Focus of Motivatie & Support.

    De makers van deze ervaring wonnen de prijs voor de beste Escape Room van Nederland, op basis van beoordelingen op verschillende reviewplatforms. Daarnaast staan hun ervaringen al jaren te boek als de hoogstgewaardeerde van Amsterdam en Nederland.

    Aarzel voor meer informatie over dit spel niet om contact op te nemen met ons via onderstaand formulier.

    10 - 95 personen
    We gaan in deze te gekke Quiz even weer terug naar die heerlijke jaren 70 en 80!
    Keek jij vroeger altijd naar Miami Vice of naar Zeg 'ns Aaa? Was jij de koning met de Rubixcube of met Pac-Man? Is meezingen met de hits van Abba, Queen of de Beegees geen probleem? Herken je de openingstune nog van Tour of Duty of Kinderen voor Kinderen ? Wij nemen je in deze te gekke Quiz en muziekbingo mee naar de jaren 70 en 80 met tal van Ohja momenten! Daarnaast draaien we al die fantastische hits uit deze jaren en doen we ook de aankleding om jullie een overgetelijke middag of avond te geven! Uiteraard met een presentator volledig in stijl. Alle deelnemers ontvangen van ons ook nog een te gek 70's/80's kadootje als mooie herinnering, en wellicht pakt jouw team wel die waanzinnige andere prijzen!?

    De 70's en 80's Quiz
    Deze Quiz & Muziekbingo avond/middag is voor elke gelegenheid en voor elk gezelschap! Jong en oud vinden dit fantastisch! Uiteraard houden wij er met het niveau van de vragen rekening mee dat niet iedereen deze jaren mee heeft gemaakt. De Quiz is leuk, grappig en zit tal van prachtige momenten uit deze jaren.  Wij kunnen de middag of avond helemaal naar jullie idee indelen. Tijdens deze Quiz spelen we ook nog de Muziekbingo waar ook unieke prijzen te winnen zijn! De totale Quiz duurt ongeveer 2,5 uur. (inkorten zeker mogelijk) In de Quiz zelf zitten plaatjesrondes, muziekrondes, tv series, films, gadgets, beeldrondes, teveel om op te noemen! En de muziekbingo is natuurlijk de kers op de taart.

    70's en 80's Quiz op Locatie: Unieke intense, gezellige en vooral waanzinnige Quiz met muziekbingo waarin we jullie mee terugnemen naar de jaren 70 en 80 en dit aanvullen met heerlijke muziek. Wij komen naar jullie locatie en hebben alles bij ons (aankleding, geluid, scherm etc) Wij hebben van jullie enkel een stroompunt nodig!

    Duur
    • Ongeveer 2,5 uur (ook korter mogelijk)

    Starttijden:
    • In overleg is alles mogelijk, ook de mogelijkheid om het te combineren met (bijvoorbeeld) rondom jullie lunch of diner.

    Details:
    • Minimaal 25 personen
    • Prijs is inclusief BTW
    • Prijs is inclusief reiskosten
    • Prijs is inclusief benodigdheden
    • Prijs is inclusief 70s/80s aankleding (posters, reclameborden etc)
    • Prijs in inclusief Quizmaster
    • Prijs is inclusief Bokaal voor het winnende team (RubixCup) en prijzen voor de muziekbingo's

    Inhoud van het arrangement:
    • Te gekke Quiz met beelden, muziek en vragen rond de 70's en 80's + Muziekbingo
    • We draaien rondom de Quiz lekkere 70's / 80's muziek.
    • Spontane Quizmaster
    • Prijs voor het winnende team! + kadootje voor alle deelnemers.


    Prijs:
    • €19,95 p.p. (all-in) (geen extra kosten)

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

     
    24 - 500 personen

    De stoere E-Chopper is een uniek E-voertuig voor een onbezorgd dagje weg in de omgeving van Frederiksoord en perfect om de natuur in te trekken. Met de brede banden zit je gemakkelijk en ontspannen achter het stuur en alles zonder uitstoot of lawaai.

    We hebben 3 verschillende E-tour (puzzel)routes incl. kaart/routebeschrijving, keuze uit:

    - Drents-Friese Wold route
    - Kolonie route
    - Wild route

    Naast E-choppers hebben wij E-steps, E-fatbikes en E-bakfietsen, deze kunnen prima met elkaar gecombineerd worden in een E-tour.

    Tijdsduur E-tour routes 2,5 uur
    Opstaptijden zijn om 10.00 en 14.00 uur
    Vanaf 18 jaar. Rijbewijs en helm zijn verplicht

    Uit te breiden met koffie/ thee/ gebak enz.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    1 - 200 personen

    Een 30 Seconds Kampioenschap bij jou op locatie!

    Wat gaan jullie doen?!

    Ook zo gek op het bordspel 30 Seconds? Wie niet?! Dit intense, gezellige maar vooral hilarische kampioenschap is een garantie voor succes. Hier zal iedereen nog lang over napraten!
    Wij organiseren al jaren door heel Nederland op locatie 30 Seconds Kampioenschappen met echte prijzen! Ben je op zoek naar een uitje die goed is voor de teambuilding, dan is dit de juiste keuze! Laat teams samenwerken op weg naar de titel "kampioen van jouw bedrijf"!

    Je kan de teams zelf samenstellen maar ook wij kunnen dit doen! Een hoop gejuich, gegil en intens fanatisme gegarandeerd.
    Wij doen uiteraard vooraf de uitleg voor iedereen die het spel nooit eerder gespeeld heeft, binnen 1 minuut zit iedereen vol fanatisme mee te schreeuwen!
    Kan jij met jouw team het hele jaar zeggen dat jouw team kampioen was en die grote bokaal (met logo van het bedrijf) op jouw afdeling zetten?

    Wij organiseren op elke locatie in Nederland een 30 Seconds kampioenschap. Wij verzorgen uiteraard alle benodigdheden en de middag of avond wordt op een zeer leuke manier aan elkaar gepraat door een presentator. Ook de uitleg zal vooraf worden gegeven. Wij zullen ook de prijzen verzorgen. De top 3 krijgt een echte bokaal en er zijn zelfs prijzen voor het gezelligste maar ook voor het slechtste team! Wij hebben dit al tientallen keren met veel succes georganiseerd op tal van locatie voor tal van bedrijven. Het leuke element zit hem vooral in dat je elk kwartier tegen een ander team speelt (en zodoende dus tegen tal van collega's speelt).

    Dit Nederlandse spel is uitermate geschikt voor teambuilding en is voor alle leeftijden leuk (vanaf 16 jaar).De tijden zijn volledig in overleg en de prijs is inclusief presentator, alle benodigdheden en bekers!

    De kosten zijn €14,95 p.p. (met een minimum van 20 personen) Er zijn geen bijkomende kosten!

    Bij grotere aantallen deelnemers is er een korting op de totaal prijs!

    20 - 200 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes
    Expeditie Robinson is al jaren een hit op de TV. Wij bieden u de mogelijkheid om nu zelf deel te nemen aan een van onze Expeditie varianten. We hebben een aantal varianten voor u samengesteld met ieder weer zijn eigen mogelijkheden en onderdelen.

    In basis hanteren we voor ieder programma dezelfde opzet:

    Programma opzet (Dit is slechts een voorbeeld. De tijden kunnen in overleg worden gewijzigd.)
    • 12.00 uur Ontvangst met een overheerlijke lunch (Optioneel)
    • 13.00 uur Ontvangst en uitleg van het programma
    • 13.30 uur Start van Expeditie Robinson
    • 14.30 uur Pauzedrankje(non alcohol)
    • 15.00 uur Vervolg van Expeditie Robinson
    • 16.00 uur Gezamenlijk eindspel vervolgd door de eilandraad
    • 17.00 uur De prijsuitreiking
    • 18.00 uur Opening BBQ buffet (Optioneel)

    De Eilandraad
    Na een intensieve dag, waarin de teamgeest voortdurend wordt getest, bepalen de deelnemende teams door middel van een eilandraad samen wie de expeditie het best heeft doorstaan. Door middel van stembriefjes kunnen de teams elkaar bonuspunten geven of elimineren. Ook fair play is dus van belang voor een goed resultaat.

    Locatie
    Alle varianten vinden buiten plaats, immers een expeditielid strijd onder alle weersomstandigheden. Bij iedere variant volgt een omschrijving van de locatie die we gebruiken. De aankleding, herkenning van de teams, muziek, onderdelen en de food & drinks, zullen door middel van bandana´s , palmbomen, kokosnoten, bamboe, amuletten, fruit en een echte eilandraad op het thema worden afgestemd.

    Extra's
    Bij alle varianten zijn er diverse extra's mogelijk. Zo kunnen wij de teams voorzien van shirt met logo in de teamkleuren. We proberen mee te denken in de wensen van de klant/

    Vul voor meer informatie onderstaand aanvraagformulier graag zo compleet mogelijk in, zodat wij u een passende offerte kunnen doen toekomen..
    6 - 500 personen

    Hakaworkshops is Haka specialist van Nederland. De leukste workshops op de mooiste plekken, bij u op de zaak, in de tuin achter het bedrijf, horecalocaties, bos, duin, strand, park.

    Keuze uit drie haka workshop formats:

    1. de Haka Creative & In Action - Vanaf 30 minuten - 10 tot 200 personen (per tijdslot) (onze favoriet) 
    2. de Haka Original & In Action (originele Haka Mate vd Maori)
    3. de Haka Tailored & In Action (Haka speciaal gemaakt voor klant) - 10 tot 40 minuten - 50 tot 1000 personen

    De Haka staat garant voor plezier, kracht en verbinding, het is energiek, creatief, uitdagend, 'inclusief' en uniek. Het versterkt de team spirit en zet de toon van de dag. Het geeft elke deelnemer en de groep als geheel een onuitwisbare herinnering aan de dag. Het is een kleurrijke en informele setting.

    Tijdens de workshop maken we foto's en korte filmpjes en maken we één Haka groepsfoto.

    Aanbieding inclusief:

    1. Haka bandana's,
    2. Foto & Video impressie (waaronder groepsfoto). Alles beschikbaar voor de klant binnen een uur na de workshop, zodat u die bij bijvoorbeeld borrel of afsluiting zou kunnen laten zien.
    3. Geluid
    4. Gebruik van beamer in overleg

    The Haka Original Workshop.

    This Haka team event guarantees fun, strength and connection, it's energizing, creative, challenging, 'inclusive' and unique. It reinforces the company spirit and sets the tone of the day.It gives each participant and the group as a whole an indelible memory of the day.

    It is a colorful and casual setting. During the workshop we take photos and short videos and of course the rememorable Haka group photo. Offer includes: haka bandanas, some great photos & videos of your workshop.

    LinkedIn-aanbeveling van iemand van Rijksgebouwendienst:

    Aan

    "Ik heb zelden een evenement meegemaakt waarbij niet alleen ik, maar alle circa 100 deelnemers een workshop zo leuk vonden. Er klonk een hard instemmend gejuich toen onze dagspreker zei dat hij genoten had van de Hakaworkshop.

    Williams' vermogen om met de 1 uur durende workshop iedereen betrokken, enthousiast en geïnspireerd te houden is bijzonder. En naar het einde toe waren de Haka-presentaties van alle teams 'slagroom op de taart'. William zorgde ervoor dat iedereen met een glimlach de rest van het programma deed. Als Haka-master en evenementenorganisator verdient William mijn hoogste aanbeveling."

    "I have rarely experienced an event where not only me but all the other approximately 100 participants enjoyed a workshop so much. There was a loud cheer of approval when our speaker of the day said he had enjoyed the Haka workshop so much.

    Williams' ability to engage, enthuse and inspire everyone with the 1 hour workshop was exceptional

    Towards the end the great Haka presentations of all teams were 'icing on the cake'. With the Haka experience everyone continued the rest of the program with a smile. As a Haka master and event organizer, William deserves my highest recommendation."

     

    10 - 1000 personen

    Mindf*ck is een ongeëvenaarde outdoorgame waarbij teams tegen elkaar en tegen de bedenkers van het spel strijden. De deelnemers krijgen intrigerende illusies voorgeschoteld. Het spel is doorspekt met grappige valstrikken bedoeld om de deelnemers op het verkeerde been te zetten. Niets is wat het lijkt! Een spel op de grens van werkelijkheid en fictie.

    Programma 
    Mindf*ck begint met een korte introductie over het spel en de tools. Vervolgens gaan de deelnemers in teams van ca. vijf personen op pad. Elk team moet vijf verschillende opdrachten uitvoeren. Elke goed uitgevoerde opdracht levert punten op.

    7 Opdrachten

    1. The Art of Camouflage is een expeditie door het donkere woud of de stadsjungle. Daar is niets wat het lijkt. Zie dan de codes maar eens te ontdekken...
    2. Bij No Time 2 Lose moeten de deelnemers de tijd gebruiken om een code te ontcijferen. Maar tijd is een rekbaar begrip...
    3. The Billboard lijkt op een boom of toch ook weer niet? Geloof jij je eigen ogen?
    4. Bij Counting Colors is het doel het vinden van een dubieuze container. Maar eenmaal gevonden begint de speurtocht pas echt...
    5. Do not touch! Of juist wel? Een lastig dilemma.
    6. The Road Sign, hoe moeilijk kan het zijn om de code te ontdekken?
    7. Bij the Third Dimension gaan de deelnemers op zoek naar extra dimensie en meer...

    Bonusopdrachten
    Naast deze vijf opdrachten kunnen de deelnemers ook punten scoren door het uitvoeren van bonusopdrachten en het oplossen van bonuspuzzels.

    De winnaars
    Na afloop van het spel worden de scores van de teams berekend en de goede antwoorden verteld. Daarna wordt de beker uitgereikt aan het team dat de illusies en bonusopdrachten het best heeft doorzien. Voor  de bijna-winnaars is er een leuk aandenken aan deze onvergetelijke ervaring!

    Inclusief

    • - Begeleiding en instructie
    • - Prijsuitreiking
    • - Prijs voor het winnende team
    • - Aandenken voor alle deelnemers

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    8 - 100 personen

    Ontdek de stad eens op een andere manier! Een sportieve, maar toch ontspannen manier om de stad te verkennen. 

    Onze begeleider heeft alle steps al voor jullie klaar staan in het centrum van de stad. Jullie worden vol enthousiasme ontvangen en verdeeld in verschillende teams. Met een stadsplattegrond, routebeschrijving, cryptische en grappige klikopdrachten gaan jullie op pad! Klik de juiste opdrachten en ga naar huis met de Steps in the City Trofee! 

    Klaar om te gaan? Steppen maar! Jullie krijgen alvast één tip cadeau; originaliteit wordt beloond…

    Wat is Steps in the City?

    • Steproute langs historisch moois
    • Grappige klikopdrachten
    • Step, ontdek en maak plezier in teamverband
    • Inclusief gebruik van onze speciaal ontwikkelde app

    Hoe zal de dag eruit zien? (tijden kunnen naar wens aangepast worden)
    15.00 - 15.15 Ontvangst en uitleg programma
    15.15 - 17.45 Steps in the City
    17.45 - 18.00 Afsluiting en prijsuitreiking

    Maak jullie uitje compleet met deze optionele extra's: 

    • Ontvangst met een drankje en/of gebak
    • Een gezellige lunch (heel populair!)
    • Een heerlijk 3 gangen-diner 
    • Pizza/pasta arrangement

    Binnen één werkdag een offerte! 
    Heb je vragen of ben je geïnteresseerd? Vraag dan gerust een vrijblijvende offerte aan: wij helpen je graag verder! Onze programma's kunnen volledig naar jullie wens ingericht worden. Wij organiseren uitjes en teamuitstapjes door heel Nederland. Vul het aanvraagformulier in voor een vrijblijvende offerte. 

    Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij maken blij! Groepen die een uitje hebben gehad bij Uitjes en Eten geven hun uitje gemiddeld 4,9 van de 5 sterren! uit ruim 200+ Google beoordelingen! Benieuwd naar de ervaringen van deze groepen? Bekijk hier onze Google reviews!

    Vanaf 15 tot 1500 personen. Ideaal voor iedere groep, step erop los met Steps in the City!

    15 - 500 personen

    Zeepkistenrace: het snelste uitje van het moment
    Als je op zoek bent naar een vernieuwende, uitdagende activiteit, kijk dan eens naar de zeepkistenrace! Tijdens deze spannende activiteit worden je handigheid, creativiteit en snelheid op de proef gesteld. Bouw de snelste en beste zeepkist en win samen met je team eeuwige roem. Met schroevendraaier en schroeven, hamers en spijkers, tape en touw dagen wij je uit om een volledige zeepkist neer te zetten. Met deze zeepkist wordt écht geracet tegen elkaar! 

    De zeepkist bouwen:
    Ga samen met je team aan de slag en bouw de beste zeepkist. Voor je aan de slag kunt gaan legt de jury de spelregels uit. Vervolgens neem je plaats aan je werkbank en dan begint de strijd. Iedereen start met hetzelfde geldbedrag om onderdelen mee aan te schaffen. Het is aan jou om dit geld zo efficiënt mogelijk te besteden. Koop je drie of vier wielen, of huur je zwaar gereedschap? De zeepkist is klaar zodra hij kan sturen en zonder hulp rechtop blijft staan. 

    Laat je niet kisten! 
    Is de zeepkist klaar? Dan is het tijd voor de jury om de zeepkist te jureren. Er zijn bonuspunten te krijgen voor de mooiste gedecoreerde zeepkist én voor het team met het meeste resterende geld. Dus zorg ook voor de mooiste zeepkist! Vervolgens is het tijd om te racen! De teams strijden tegen elkaar op het uitdagende racecircuit onder het spannende commentaar van onze fanatieke commentator. Doe goed je best want voor het winnende team is een prijs geregeld! 

    Prijzen
    10 tot 20 personen € 55,00 p.p.
    21 tot 30 personen € 45,00 p.p.
    31 tot 40 personen € 37,50 p.p.
    41 tot 50 personen € 32,50 p.p.
    50+ personen op aanvraag 

    Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u onderstaand formulier invullen. 

    20 - 200 personen

    EscapeGame is een interactief stadsspel wat je mét, maar ook tegen elkaar speelt. Ga op zoek naar de virtuele kluizen, los de puzzels op een kraak de codes. Het team dat het meeste geld buit maakt wint het spel!

    Speel dit spannend ontsnappingsspel op locatie naar keuze. Deze EscapeGame is een ware uitdaging. Deze versie gaat buiten de grenzen van een escaperoom waaruit ontsnapt moet worden.

    Wanneer alle deelnemers verdeeld zijn in teams van 6-8 personen begint het spel. Op de zelf gekozen locatie kiezen de teams kluizen die geopend moeten worden, maar dat zal niet zomaar gaan!

    Iedereen zal zich maximaal moeten inzetten om alle puzzels, foto- en bouwopdrachten, proeverijen en doordenkers op te lossen. Samen met je eigen team ga je een onderlinge strijd aan tegen de andere teams, waarbij ieder team zoveel mogelijk buit probeert te bemachtigen. Samenwerking binnen de teams is dus erg belangrijk om de andere teams te kunnen verslaan.

    Het spel wordt gespeeld met een speciale app op een iPad die ieder team meekrijgt. De EscapeGame kan gespeeld worden op een door je zelf gekozen locatie, met groepen tot 1.500 personen. Graag denken we ook mee op het gebied van catering en opdrachten op maat, om deze ervaring tot in de puntjes te verzorgen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    20 - 800 personen

    Ontdek de kracht van teamwork met deze unieke activiteit vol arcadestijl mini-games!

    Het doel van Synergyk is om door middel van het benutten van ieders talenten de regels van de verschillende retrostijl minigames te ontdekken. Hoe sneller je als team begrijpt wat de bedoeling is, hoe meer punten je kunt behalen.

    Ieder team (4-6 personen) krijgt een Synergyk console, een manual en een combinationbook. Deze zijn alledrie nodig om de minigames te kunnen spelen.

    Het spel wordt begeleid door een AI robot die vertelt wat de bedoeling is. De minigames volgen elkaar snel op en elke keer ga je opnieuw uitvinden wat de bedoeling is van het spel.

    De verschillende minigames, die een combinatie zijn van puzzels, coördinatie en andere vaardigheden, geven elke speler de kans om zijn of haar talenten te gebruiken. De 8-bits muziek en de stijl van de minigames geven deze activiteit een nostalgische jaren '80 uitstraling.

    Het spel stimuleert samenwerking: deelnemers kunnen de spellen niet in hun eentje spelen en moeten dus op hun teamleden vertrouwen om vooruit te kunnen komen. Het gaat vooral ook om het inzetten van ieders kwaliteiten! Door de kleine groepsgroottes moet iedereen ook wel meedoen. Ieder team speelt bovendien in dezelfde setting en krijgt dus gelijke kansen.

    Resultaten van Synergyk:

    • Het opbouwen van een sterke teamdynamiek
    • Communicatie 
    • Probleemoplossend vermogen
    • Het bij elkaar brengen van verschillende informatie
    • Het inzetten van ieders kwaliteiten
    • Procesverbetering 

     

    20 - 75 personen

    Wie is de Rat? In dit geheel vernieuwde spelprogramma ga we op ontdekkingstocht door de stad, maar met name op zoek naar die verdraaide Rat binnen uw team. Is er iemand die zich anders gedraagt dan normaal? Houd hem of haar dan extra in de smiezen. Het zou zomaar kunnen zijn dat hij/zij uw zuurverdiende rattengeld loopt te verkwisten. 'Trust nobody'!

    Geheel geïnspireerd door het nog altijd razendpopulaire tv-programma 'Wie is de Mol' bevindt de Rat zich niet ondergronds, maar is hij de boel bovengronds aan het verstieren. In teams gaan we dit spelprogramma fanatiek van start. Na het scannen van een QR-code krijgt iedere deelnemer zijn rol toebedeeld. Bent u de Rat? Zet uzelf dan schrap. Zet uw beste pokerface op en onthoud onze speltips goed.

    Welk team heeft de beste mix van communicatieve talenten, puzzelaars en creatievelingen? Halverwege en aan het einde wordt er digitaal gestemd op de Rat. Uiteindelijk hebben we één winnend team en één beste Rat van de dag. Dit spel draait primair om gezellige teambuilding. Het beste team weet alle opdrachten binnen de tijd te volbrengen en kan de Rat identificeren. Na afloop wordt het beste team in het zonnetje gezet en reiken wij de enige echte 'Wie is de Rat' hoofdprijs uit.

    Prijs:
    10 - 19 personen: € 35,00 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen: € 32,00 p.p. excl. BTW
    Vanaf 30 personen: € 29,00 p.p. excl. BTW

    10 - 999 personen

    Over deze pagina

    Tijd voor een bedrijfsuitje in Overijssel! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! De provincie Overijssel is rijk aan rust, mooie natuur , veel water en kleine, sfeervolle dorpjes en stadjes. En natuurlijk ook een aantal leuke grotere steden zoals Enschede!
    Wij hebben heel veel diverse bedrijfsuitje in Overijssel verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Overijssel te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje in Overijssel. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Overijssel ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes in Overijssel draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Bedrijfsuitjes in Overijssel zijn goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Overijssel. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje in Overijssel. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. Kiest u voor een bedrijfsuitje Overijssel en wilt u dit in Zwolle plannen? Kijk dan direct op https://www.wegmetdebaas.nl/bedrijfsuitje/zwolle of gaan jullie liever voor een bedrijfsuitje Overijssel naar Ommen?  https://www.wegmetdebaas.nl/bedrijfsuitje/ommen Enschede is natuurlijk ook een hele leuke stad om jullie bedrijfsuitje te organiseren. Een leuke gezellige studentenstad met veel leuke terrasjes.  https://www.wegmetdebaas.nl/bedrijfsuitje/enschede . Een andere leuke stad voor een bedrijfsuitje Overijssel is Almelo. https://www.wegmetdebaas.nl/bedrijfsuitje/almelo 
    U ziet, op vele plekken is het mogelijk om uw bedrijfsuitje Overijssel te organiseren! Gaat u voor een spannende citygame tijdens het bedrijfsuitje Overijssel? Kijk dan direct op https://www.wegmetdebaas.nl/citygames/overijssel of gaat u liever een waardevolle teambuilding met elkaar doen tijdens uw bedrijfsuitje Overijssel? https://www.wegmetdebaas.nl/teambuilding/overijssel  U ziet het. Op www.wegmetdebaas.nl vindt u allerlei bedrijfsuitjes, voor elke stad, voor elke provincie en voor iedereen!