Bedrijfsfeest in Drenthe

Filteren

Filters

LenteUitjes 2025
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
29 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Thema feesten
  • Plaats, regio of provincie: Drenthe
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een feest gemaakt door en voor je collega’s. Met het hele bedrijf of de afdeling gaan jullie dit Ultieme Feest bedenken, organiseren, uitvoeren en natuurlijk ook beleven. Met z’n allen samenwerken en meewerken om er met elkaar een topdag van te maken!

    Er is ontzettend veel te doen op deze feestdag. Bij een goed feest hoort natuurlijk lekker eten, muziek, ontspanning, amusement en goede bediening. Ook is het belangrijk dat de ruimte waar het feest wordt gehouden een mooie en feestelijke uitstraling heeft. Daarom kunnen mensen, naar gelang de groepsgrootte, kiezen uit een aantal workshops om hen op weg te helpen een bijdrage te leveren aan de avond. Elke workshop staat onder leiding van een professionele trainer die uw medewerkers klaarstoomt voor hun taak. Iedereen mag zelf kiezen welke bijdrage hij of zij levert aan een dag om nooit meer te vergeten.

    Het Ultieme Feest is een "maatevenement". Niemand weet immers beter wat goed is voor het bedrijf dan jullie mensen zelf. Het Ultieme Feest is een goede combinatie van teambuilding, beloning en plezier. Het gaat over samenwerken, kwaliteiten benutten en doen wat je leuk echt vindt. 

    Voorbeelden van workshops

    • Workshop koken
    • Workshop bediening en etiquette
    • Workshop film en video
    • Workshop sfeer en aankleding
    • Workshop tafeldressing
    • Workshop muziek en entertainment
    • Workshop spreekstalmeester

     

    ’s Middags vinden deze voorbereidende workshops plaats, zodat iedereen zijn deel aan het feest kan bijdragen. Aan het begin van de avond wordt het feest officieel geopend, worden de deelnemers door gastheren en gastvrouwen welkom geheten, wordt er heerlijk gegeten, is er entertainment en kan er tot de late uurtjes worden gedanst. 

    Het Ultieme Feest is uitermate geschikt als teambuilding, kennismaking van nieuwe teams of gewoon als ultieme feestdag!

    Vul voor een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    50 - 500 personen

    Dé Indoor Escape Quiz! Welk team weet als eerste te ontsnappen? Los uitdagende puzzels en cryptische aanwijzingen op om te ontsnappen. Samenwerken, inventiviteit en slim zijn, dat is waar het allemaal om draait tijdens dit spannende uitje. Lukt het jullie om het snelste te ontsnappen?

    Wat is de Escape Quiz?
    - Uniek Escape programma gepresenteerd door de Quizmaster van Uitjes en Eten
    - Battle om de felbegeerde Escape Quiz Trofee
    - Spanning, samenwerken, behendigheid en strijd gegarandeerd

    Omschrijving programma
    In de 1e ronde worden twee teamgenoten met handboeien vastgeketend. Welk team kraakt als eerste de codes van de cijfersloten en heeft alle handboeien weer vrij? Herken de hints die volgen in de diverse quizvragen, lukt het om met de puzzels de cryptex te openen? Verzamel zoveel mogelijk sleutels voor een voorsprong in de spannende finale! Het team dat als eerste de kluis gekraakt heeft gaat er met de winst vandoor.
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

     Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan? Bekijk hier onze 300+ reviews op Google!

    15 - 1500 personen

    Kerst Quizzen zijn razend populair in de wintermaanden (stiekem ook al eerder in het jaar) en bieden een gezellige middag/avond vol plezier en uitdaging voor iedereen!

    Ben jij op zoek naar een middagje/avondje vol vermaak in de heerlijke kerst sferen met vrienden, familie of collega's? Dan is deze Kerst Quiz dé activiteit voor jou!

    Onze Kerst Quiz is een interactieve en vermakelijke quiz vol met verschillende categorieën. Weet je veel over kerst films? Of toch meer over de kerst weetjes? Blijf jij het langste staan in de ronde “Kerstmuts op, kerstmuts af”? Kun jij een kerst liedje herkennen aan het eerste deuntje dat je hoort? Of heb je iets langer nodig om erachter te komen welke artiest en titel wij zoeken?

    Je wordt uitgedaagd met vragen op verschillende niveaus en onze Quizmaster zorgt voor een ontspannen kerst sfeer waarbij iedereen zich op zijn gemak voelt. Zoals bij elke andere quiz die wij aanbieden, speel je deze quiz met de buzzers die wij voor jou meenemen. Is het A, B, C of D? Of druk jij als eerst op de knop bij de open vragen? Door deze buzzers kan er nooit vals gespeeld worden en is het elke ronde, nee elke vraag, ontzettend spannend!

    Onze Kerst Quiz is geschikt voor groepen van alle maten, of je nu met een klein groepje vrienden of een grote groep collega's komt. Het is de perfecte manier om al helemaal in de kerst sfeer te komen, de onderlinge band te versterken én om te strijden voor de titel van Kerst Quiz-kampioen!

    Dus verzamel je vrienden, familie of collega's en daag jezelf uit met onze vermakelijke Kerst Quiz!

    Wij verzorgen het hele uitje!
    Wij komen met alle materialen (Beamer, scherm, geluidsinstallatie en buzzers) naar een locatie naar keuze en zorgen voor een leuke prijs voor het winnende team. 

    5 - 400 personen

    Met onze hilarische bedrijfsbingo op locatie ervaring ben je gegarandeerd van een bingospel dat nog sprankelender is dan ooit tevoren! Laat je leiden door een van onze briljante Bingomasters, die stuk voor stuk gedreven zijn door een passie voor entertainment. De Bingo kan ook in het Engels gepresenteerd worden.

    Hilarische bedrijfsbingo brengt een frisse wind in de traditionele wereld van bingokaarten en tilt ze naar een geheel nieuw niveau. Met onze levendige Trivia hilarische bedrijfsbingo, boordevol meezingers, introduceren we een innovatief concept met sprankelende humor en interactie. Dit is verre van een alledaagse teambuildingactiviteit; eerder een unieke kans om met een vleugje geluk een fantastische prijs te winnen.

    In verschillende rondes daag je jezelf uit, waarbij teams strijden om de felbegeerde BINGO. Met een simpele tik verandert jouw smartphone in een BINGO-kaart, met niet alleen getallen, maar ook intrigerende teksten en foto's. Op zoek naar een onvergetelijk idee voor een bedrijfsfeest? Geschikt voor groepen tot wel 2000 personen, op locaties door heel Nederland en België? Noteer dan BINGO in je agenda, want dit wordt een spektakel dat je niet mag missen.

    De BINGO:
    Onze BINGO-master leidt jullie door een spetterende start voordat we de spelregels uitleggen. Per team transformeren jullie smartphones via onze eigen website tot BINGO-kaarten. Op deze kaarten verschijnen 25 vakjes met teksten en afbeeldingen. Elke deelnemer ontvangt een unieke BINGO-kaart. We spelen in totaal drie rondes per kaart: eerst een horizontale rijtje, gevolgd door twee horizontale rijtjes en tot slot de volle kaart.

    Tijdens het spel worden vragen gesteld en ondersteund door geluidsfragmenten en videoclips, die via één videoscherm aan jullie worden gepresenteerd. Het is aan de deelnemers om deze te herkennen en met slechts een tik op hun smartphone af te vinken. Als je denkt dat je BINGO hebt, druk je op de BINGO-knop en onze software controleert onmiddellijk of de BINGO correct is, terwijl de resultaten live worden weergegeven.

    Natuurlijk bevatten onze BINGO-kaarten ook enkele strikvragen om de spanning te verhogen en de kans op een valse BINGGGO te verhogen. Stiekem hopen we dat dit gebeurt, want als je een valse BINGO hebt, moet je natuurlijk een opdracht uitvoeren. Onze BINGO-master is de drijvende kracht achter dit spektakel! Hij weet als geen ander de deelnemers te enthousiasmeren!

    Duur:
    Ėén BINGGGO kaart duurt ongeveer 45 minuten. Meestal worden er twee BINGO kaarten gespeeld. Tijdens de BINGO kunnen gewoon drankjes uitgeserveerd worden en is er gelegenheid om een pauze tussen twee bingo's in te nemen. Wij leuken deze pauze op met een eigen Bingo-klok met muziek zodat er geen stilte valt.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    30 - 1500 personen

    Onze onvergetelijke TV-studio Spelshow Quizzen zijn hilarisch, gezellig en natuurlijk competitief. 
    We kunnen de quiz in uw gekozen thema doen en nog zoveel verschillende thema´s. ABC Events organiseert quizzen waarbij de algemene kennis van uw gezelschap wordt getest rondom het thema van uw keuze. Een unieke vragenstrijd in combinatie met het uitvoeren van diverse leuke activiteiten (afhankelijk van de gekozen quiz). 

    Quiz 
    Welk team drukt als eerst op de knop van zijn quizdesk en weet het juiste antwoord te geven? Deze quizzen kunnen als vergaderbreak een uur duren. Daarnaast is het mogelijk een uitgebreide dinerversie van drie uur neer te zetten, uw wens is leidend voor de inhoud van de quiz. Het is zelfs mogelijk om een aantal (outdoor) opdrachten toe te voegen, zoals bij de Super Sport Quiz. 

    Locatie 
    ABC Events organiseert quizzen op eigen locaties in Amsterdam, Haarlem, Garderen, Utrecht en Helvoirt. Daarnaast is het ook mogelijk een Quiz te verzorgen op een door u gekozen locatie. Wij komen door het hele land! 

    Duur van dit evenement: 2 tot 4 uur (korter of langer in overleg).

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen, vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    20 - 1000 personen

    Ben je op zoek naar een smaakvol bedrijfsuitje? Boek onze Italiaanse catering en je hoeft nergens heen, want wij komen gewoon naar jou toe! Een bedrijfsfeest met Italiaanse catering is een leuke en smaakvolle manier om je werknemers te bedanken voor hun werk en inzet. Onze Italiaanse catering kun je zo uitgebreid maken als je zelf wil: wij serveren namelijk gerechten als pizza, pasta, antipasti, dolce en italiaanse drank. Daarnaast zorgen we voor een gezellige en ontspannen sfeer, boek daarom snel onze Italiaanse catering!

    Ons concept
    Wij hebben een complete mobiele keuken, bestaande uit steenovens en alle benodigdheden om een feest van Italiaanse catering te kunnen voorzien. Wij zetten onze mobiele keuken neer en gaan vervolgens alle gewenste gerechten live op locatie bereiden. Wij nemen genoeg ingrediënten mee om de ‘bestelde’ gerechten vers te bereiden voor de juiste hoeveelheid personen. 

    Wij serveren de pizza’s aan onze mobiele keuken, zodat iedereen zelfstandig een aantal slices kan komen halen met een klein pizzaplankje dat je van ons krijgt. Op deze manier creëren we een informele, gezellige en ontspannen sfeer en kan iedereen van de verschillende pizza’s proeven. 

    Onze gerechten
    Onze specialiteit is de Napolitaanse pizza, deze wordt bereid op de echte Napolitaanse manier en wordt gebakken in een houtgestookte steenoven. We maken gebruik van de verste ingrediënten, zodat we de beste smaken aan kunnen bieden. Deze ingrediënten zul je ook terugzien in de andere arrangementen. We serveren namelijk ook pasta, antipasti, dolce naast de Napolitaanse pizza. Ook kun je bij ons terecht voor Italiaanse drank en de complete aankleding, zodat je kan genieten van een echt Italiaans feest!

    Prijzen en beschikbaarheid
    De prijzen hangen af van een aantal factoren dus voor vragen over de prijs, beschikbaarheid of ons concept kun je een offerte aanvragen of ons bellen op 0413 - 288 647. 

    30 - 1000 personen

    Stap in de wereld van onze Alleskunner Game, die speciaal is ontworpen voor jullie bedrijfsuitje of teambuildingactiviteit. Net zoals op televisie staat deze game garant voor een unieke ervaring die jullie nog lang zullen bijblijven. De vraag die centraal staat: welk team is het allerbeste in het overwinnen van gekke, (bijna) onmogelijke en verrassende spellen?

    Tijdens deze intensieve strijd van twee uur worden jullie teams uitgedaagd met een reeks uitdagende opdrachten en activiteiten.
    Elk spel vereist verschillende vaardigheden en samenwerking, waardoor iedereen volledig betrokken blijft. Het draait niet alleen om fysieke kracht, maar ook om creativiteit, behendigheid en strategisch denken. Onze Alleskunner Game is dynamisch, energiek en bovenal ontzettend leuk voor iedereen die deelneemt.

    Tijdens de games verzamelen de winnende teams winnaarsmunten als beloning voor hun prestaties. Aan het einde van de strijd worden deze munten geteld en het team met de meeste munten wordt gekroond tot kampioen. Als ultiem eerbetoon aan hun prestaties ontvangen de teamleden echte medailles.

    Onder het genot van heerlijke snoep en met een feestelijke aankleding creëren we een onvergetelijke zetting. Onze Alleskunner Game is niet zomaar een activiteit; het is een avontuur dat jullie team dichter bij elkaar zal brengen, jullie sterke punten zal benadrukken en nieuwe herinneringen zal creëren die een leven lang meegaan.

    Al onze quizzen zijn inclusief:

    • Quizmaster
    • Medailles voor het winnende team
    • Alle benodigdheden
    • Aankleding van de deelnemers
    • Lekker snoep voor iedereen

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 150 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Een compleet verzorgde drive in karaokeshow inclusief presentator, dj, uitgebreid aanbod aan karaoketitels en -lijsten. ABC Events verzorgt al jaren oergezellige karaokeshows in cafés en andere gelegenheden. Wilt u een karaokeavond organiseren? Wij verzorgen een feestelijk programma waarbij de Karaokekandidaten de ster zijn! 

    Evenement 
    We kijken altijd goed naar de locatie en groepsgrootte zodat het een passend geheel wordt. Met onze showmasters komen we naar een gewenste locatie, compleet met geluidsstudio, microfoons en een pakket aan karaokenummers. We kunnen een heuse wedstrijd neerzetten, of als extraatje dienen tijdens een gezellige feestavond. Desgewenst kunnen we de artiesten ook verkleden zoals vroeger bij de soundmixshow. Een gek hoedje, brilletje of plaksnor kan zorgen voor hilarische momenten.

    Hits
    Wij hebben voor onze gasten meerdere draadloze microfoons zodat de artiest vrij is in zijn bewegen. Daarnaast kunnen er meerdere personen tegelijkertijd zingen zodat er een “zwoel” duet of een enthousiaste band geïmiteerd kan worden. Lekker uit je dak met zowel Nederlands als Engelstalige muziek, stuk voor stuk hits, zodat de gasten uit hun dak gaan op de lekkere feestnummers. 

    Show 
    Wij gaan standaard uit van een twee uur durende show, maar deze kan natuurlijk verlengd worden. Wij hebben een beamer met groot professioneel scherm, zodat ook het publiek mee kan zingen, swingen en kijken. Eventueel kunnen we de show ook nog voor u uitbreiden met een complete lichtset, variërend van spots tot aan lasereffecten. Worden er geen nummers aangevraagd? Dan vullen wij de tijd zelf in, en proberen wij uw gasten tot een optreden te verleiden!

    Heeft u nog vragen? Of wilt u meedoen? Vul dan het aanvraagformulier in, en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    20 - 1000 personen

    De burgemeester is vermoord. Weet jij met jouw gezelschap op tijd de moordenaar, het moordwapen en het motief te achterhalen? De klok begint al weg te tikken… Boek nu Case Blüdhaven als moordspel op locatie naar keuze!

    Kruip in de rol van echte detectives
    Een koffer vol bewijsmateriaal en cryptische aanwijzingen wordt geleverd. Rechercheur Wout Boefs heeft jullie hulp nodig. Hij weet zich geen raad meer in het onderzoek. De bewoners van het dorpje Blüdhaven worden steeds onrustiger. Hij heeft dringend jullie hulp nodig om alle geheimen te ontrafelen. Lukt het jullie om op tijd Case Blüdhaven op te lossen?

    De tijd tikt langzaam door…
    - Bloedstollend moordspel op locatie naar keuze.
    - Spanning, sensatie, teambuilding en vermaak.
    - Verschillende niveaus van opdrachten en geschikt voor ieder gezelschap.
    - Ontwikkeld door de makers van het NK-Escape Rooms.

    Weten jullie de waarheid boven tafel te krijgen?
    In teams gaan jullie aan de slag. Al puzzelend komen jullie steeds dichter in de buurt van de waarheid. Wie is de moordenaar? Wat is het moordwapen? En waarom is de burgemeester vermoord? Uiteindelijk draait het om één ding: weet jouw team als eerste de waarheid boven tafel te krijgen? Dan winnen jullie Case Blüdhaven!

    5 - 2500 personen

    Beleef met jouw collega’s het ultieme bedrijfsuitje. Circuit Meppen bied een breed scala aan mogelijkheden.

    Stap zelf in een raceauto en scheur over het circuit.  Of ga de battle aan met je collega’s op één van de grootste kartbanen van Europa. Karten doe je indoor en bij goed weer ook outdoor. Wat zou je denken van een Quadtour over de zandheuvels en door het uitgestrekte bos? Trek gekregen van alle sensatie?! In ons restaurant bieden we diverse arrangementen aan: van een eenvoudige lunch tot uitgebreide BBQ du Chef. Heb je nog niet genoeg en wil je de dag afsluiten met een spetterend feest? Ook dat is mogelijk in onze bruine kroeg of één van onze thematisch ingerichte feestzalen. Vul het formulier in en maak je wensen bekend. Wij verzorgen graag een offerte op maat.

    Rijden op het Circuit
    Doormiddel van een gezamenlijke briefing leren wij jou de verschillende vlagsignalen en hun betekenis. We leggen jou de beste rem- en stuurtechniek uit, hoe is de zithouding in de auto en natuurlijk de regels op het circuit. Na twee instructie rondes als passagier, naast één van onze professionele instructeurs waarbij deze je zal laten zien wat de ideale lijnen van het circuit zijn, stap je zelf achter het stuur van een volledige race-geprepareerde BMW E36 325i met 200 pk. Je ervaart onder begeleiding van de instructeur hoe het is om het gaspedaal op de rechte stukken in te trappen, om vervolgens zo kort mogelijk voor de bocht in de remmen te gaan en op de grens van het voertuig door de bochten te rijden. Gedurende de rit zal de instructeur actief lesgeven je laten ervaren wat rijden op het circuit inhoudt.

    Upgrades naar meer rondes of rijden in dikkere auto’s behoren tot de mogelijkheden.

    Karten
    Stap in een van onze supersnelle Dinokarts en scheur met jouw collega’s over één van Europa’s grootste kartbanen. Zowel indoor als outdoor (bij droog weer) gaan jullie de battle aan. Wie zet de snelste ronde neer?! Met de keuze uit verschillende arrangementen is er volop kartplezier te beleven.

    Quadtour
    Beleef onder begeleiding van onze gids een spectaculaire offroad ervaring, wanneer je op de zandvlakte wat ervaring met de quad hebt opgedaan ga je het bosparcours op. Schuine paden,  door de nauwe passages tussen bomen, langs of gewoon door plassen en steile klimmen geven je een bijzondere belevenis.

    Combineren van deze activiteiten is mogelijk.
    Heb je speciale wensen over bijvoorbeeld teambuilding activiteiten of geheel verzorgde bedrijfsfeesten neem dan contact met ons op en informeer naar de mogelijkheden.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    2 - 10000 personen

    Hoe leuk is het om te genieten en hard te lachen om de beste grappen en meest komische verhalen? De beste comedians nemen je mee in een bijzondere wereld vol humor.

    Wij verzorgen comedyshows in iedere denkbare vorm. Van shows met beginnende en prijswinnende talenten tot aan professionals die bekend zijn van onder meer De Lama’s, Raymann is Laat, The Comedy Factory, BNN/VARA, Comedy Central, Lowlands, RTL en SBS. Een echte Master of Ceremonies maakt de show nog completer en kondigt op kundige wijze alle comedians aan.

    Tijdens de show zal er ook veel interactie zijn met het publiek. Met veel improvisatievermogen weten de comedians daar meteen een goede grap of een komisch verhaal van te maken.

    Zelfs de duur van de show maken wij altijd bespreekbaar. Of het nu om 15 minuten gaat of een compleet avondvullend programma. Wij kunnen voor iedereen alles realistisch maken. Zelfs een echte comedy dinnershow.

    Neem gerust contact met ons op zodat we samen kunnen kijken welke show het beste aansluit bij je wensen.

    We kijken uit naar je enthousiasme. Kies voor Comedy Events!

    10 - 10000 personen

    Deze spelshow is niets vergeleken met andere spelshows.

    Bij deze spelshow speel je niet 1, niet 2 maar 3 quizzen in één!

    Jullie beginnen in de sferen van een kroeg en spelen daar onze ontzettend leuke en spannende Pubquiz.
    Hier wordt jullie algemene kennis getest in verschillende rondes. Na de korte pauze heb je helemaal het gevoel dat je samen met je vrienden koningsdag aan het vieren bent, want het is nu tijd voor de Gek op Holland Quiz! De Nederlandse vlaggetjes zijn uitgedeeld, de Hollandse nummers spelen door de speakers, de bekende koppen komen voorbij in de “Wie ben ik?” ronde. Laat jij zien dat je de ultieme “Holland Kenner” bent?

    Nu jullie ondertussen al zoveel plezier hebben, zijn jullie wellicht bang dat de avond er bijna op zit, maar wees gerust, het is nu tijd voor de mooiste dagen van het jaar, namelijk KERST!
    Nu hoor ik je denken, Kerst NU?! Eigenlijk wil ik het wel, maar mag het niet. Bij ons mag het wel! En daarom worden de Hollandse vlaggetjes ingewisseld voor de feestelijke kerstmutsen en gaan jullie scenes bekijken uit iconische kerstfilms, gillen jullie mee met Mariah Carey en ontdekken jullie grappige kerstweetjes.

    Kort gezegd, de Most Event Spelshow is niet zomaar een spelshow, het is een beleving...
    Ben jij klaar om je kennis te testen en te genieten van een onvoorspelbare spelshow? Welke quizronde kijk jij het meest naar uit? Laat je verassen en boek nu deze unieke ervaring!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    5 - 400 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms! 

    De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    Lig jij ook elk weekend rollend van het lachen voor de televisie bij het zien van de verschillende spelshows? Of wat vind je van de spellen waarbij je echt je hersenen moet laten kraken? Wij hebben de leukste en grappigste spellen en de grootste breinbrekers nu voor je verwerkt in Dé Grote Spelshow!

    Hoe werkt het spel?
    Tijdens deze interactieve spelshow, onder begeleiding van onze enthousiaste quizmaster, komen twee uur lang de leukste spellen aan bod uit bekende televisieprogramma’s. Denk aan “De slimste mens", de “Geheugentrainer”, “Jongens tegen de Meisjes” en “Oh, wat een jaar!”

    De Grote Spelshow zit boordevol interactie. Zo beschikt elk team over een echte quizknop. Druk zo snel mogelijk op de knop om antwoord te geven op de quiz- en fotovragen of kies de juiste optie bij de meerkeuzevragen. Bovendien zien jullie live de tussenstand van alle teams. Liggen jullie op kop of moet er nog een tandje bij? Sla op de knop en geef direct het juiste antwoord! 

    Eigenlijk is twee uur bijna te kort voor De Grote Spelshow. Jullie komen zoveel leuke spelonderdelen uit verschillende televisieprogramma’s tegen! Ga de strijd aan tijdens het onderdeel “Wie is het?”, scoor punten bij het “Rad van Fortuin”, voorspel hoe de getoonde filmpjes aflopen en speel de 20 vragen uit “Oh, wat een jaar!” Onthoud jij alle 20 antwoorden en kun je deze ook nog benoemen in een zenuwslopende strijd?

    En kennen jullie het hilarische letterspel van Jongens tegen de Meisjes? Probeer met jouw team binnen 2 minuten zoveel mogelijk woorden te maken met letters die op jullie lichaam hangen.  

    Voor wie wel van een gokje wagen houdt, is het onderdeel “Wedden dat..” ideaal. Zet een aantal procent van jullie punten in voor de volgende vraag en verlies of win!

    Alsof dit nog niet genoeg is, spelen jullie in de quiz ook nog unieke games zoals “Balletje balletje” en “Hoger of lager”.

    Kende je overigens “Jeopardy” al? Ook onderdelen van deze Amerikaanse televisie hit komen aan bod in De Grote Spelshow: kies je thema en het aantal punten en zorg dat je de andere teams te slim af bent. 

    Afsluiten doen jullie met de “Geheugentrainer”: hoe goed is het geheugen aan het eind van het spel over iets wat je aan het begin hebt gezien? en de “Paardenrace”, dé hit van DoeNederland. Zet je punten in op een paard en schreeuw deze naar de overwinning. 

    De Grote Spelshow is sensationeel en vraagt om snelheid, creativiteit, intelligentie en natuurlijk een flinke dosis humor. Uiteraard hebben we een prijs voor het winnende team!

    10 - 500 personen

    Throwback naar de tijd van Flippo’s en Britney Spears! 

    Ben jij klaar voor een nostalgische reis terug naar de jaren 90s en 00s? Stap in de tijdmachine en test je kennis over de iconische momenten, trends en popcultuur van deze legendarische decennia!

    Denk aan:

    • De opkomst van social media
    • De beats van Eminem en de hitjes van Britney Spears.
    • Navelpiercings en bohemian vibes
    • Snake op je Nokia en het urenlang spelen op je eerste laptop
    • Furby’s die je soms de stuipen op het lijf joegen

    Hoe verloopt een 90s / 00s Quiz

    • Verzamel je vrienden, familie of collega’s op een gezellige horeca locatie of op een eigen locatie!
    • Onze ervaren quizmaster neemt jullie 2 uur lang mee op een nostalgische reis vol entertainment, spanning en hilariteit.
    • Test je kennis in verschillende rondes, individueel of in teams, en strijd tegen elkaar om de ultieme 90s / 00s titel.
    • Om de paar rondes worden de antwoorden besproken en punten toegekend.
    • De quiz eindigt met een knallende finale waarin je ontdekt wie dé 90s / 00s expert is!

    Dresscode & Prijzen

    Trek je meest iconische Y2K-look uit de kast – alles mag, niets moet! De speler met de meeste punten gaat naar huis met een geweldige nostalgische prijs die je weer helemaal terugbrengt naar de goede oude tijd. Durf jij de uitdaging aan? Verzamel je groep, ga de strijd aan en beleef samen de ultieme 90s / 00s quiz!

     
    Maak je 90s / 00s Quiz compleet

    Wil jij dat de avond swingend eindigt en iedereen met de voetjes van de vloer swingt op bekende jaren 90s / 00s klassiekers? Geen probleem, wij regelen graag aansluitend een DJ of andere extra opties.

    Zo kun je de Jaren 90s / 00s Quiz combineren met een 3 gangen diner en speel tussen de gangen door. Wat te denken van een uitgebreide borrel met lekkere drankjes of een fotograaf om iedereen in jaren 90 / 00 kleding vast te leggen. Een geweldige herinnering om op terug te kijken.

    10 - 500 personen

    Over deze pagina

    Bedrijfsfeesten in Drenthe zijn er in vele soorten en maten. Op WegmetdeBaas zijn er daarom ook heel veel verschillende soorten bedrijfsfeesten in Drenthe te vinden. Zo zijn er diverse themafeesten, feestavonden en actieve bedrijfsfeesten te vinden op WegmetdeBaas. Ook in tijden van recessie is het van belang om zo nu en dan een bedrijfsfeest in Drenthe te organiseren. Een bedrijfsfeest in Drenthe motiveert het personeel waardoor zij zich nog meer zullen inzetten voor het bedrijf. Dat is toch heel belangrijk ten tijden van recessies. Vindt daarom snel een bedrijfsfeest in Drenthe en vraag direct meer informatie aan. De aanbieders op WegmetdeBaas zullen snel contact met u opnemen om uw wensen te bespreken voor uw bedrijfsfeest in Drenthe.