Eten, Drinken & Feesten in Tiel

Filteren

Filters

Kerst en Eindejaarsuitjes 2024
Spel & Ontspanning
City & Beachgames
Sportief & Actief
Workshops
Creatieve uitjes
Teambuilden
Eten, Drinken, & Feesten
Incentives/ buitenlandse reizen
Online
Zoekwoord
Zoekwoord
Gebied
Personen 0+
0
0
500
0500+
89 uitjes gevonden gevonden gebaseerd op de volgende filters
  • Totaalprogramma
  • Attracties en Entertainment
  • Eten en Drinken
  • Thema feesten
  • Plaats, regio of provincie: Tiel
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Dé Indoor Escape Quiz! Welk team weet als eerste te ontsnappen? Los uitdagende puzzels en cryptische aanwijzingen op om te ontsnappen. Samenwerken, inventiviteit en slim zijn, dat is waar het allemaal om draait tijdens dit spannende uitje. Lukt het jullie om het snelste te ontsnappen?

    Wat is de Escape Quiz?
    - Uniek Escape programma gepresenteerd door de Quizmaster van Uitjes en Eten
    - Battle om de felbegeerde Escape Quiz Trofee
    - Spanning, samenwerken, behendigheid en strijd gegarandeerd

    Omschrijving programma
    In de 1e ronde worden twee teamgenoten met handboeien vastgeketend. Welk team kraakt als eerste de codes van de cijfersloten en heeft alle handboeien weer vrij? Herken de hints die volgen in de diverse quizvragen, lukt het om met de puzzels de cryptex te openen? Verzamel zoveel mogelijk sleutels voor een voorsprong in de spannende finale! Het team dat als eerste de kluis gekraakt heeft gaat er met de winst vandoor.
    Het is ook mogelijk om deze activiteit te combineren met een lunch of diner. 

     Waarom kiezen voor Uitjes en Eten?
    Wij organiseren al 20 jaar lang bedrijfsuitjes en teamuitjes door heel Nederland en België. Zoals wijzelf altijd graag zeggen: Wij maken blij! Benieuwd naar de ervaringen van groepen die jullie voor zijn gegaan? Bekijk hier onze 300+ reviews op Google!

    15 - 1500 personen

    ‘The Ultimate Expedition’ is een activiteit die meerdere doelen kan dienen. Het heeft competitie-elementen, actie en interactie en is bevorderend voor samenwerking en teambuilding. En de mensen die daar niet zo mee bezig zijn hebben het vooral over de originele en superleuke kant van het programma!

    Ga samen de uitdagingen aan
    Uw groep wordt via een leuke activiteit (of in overleg) opgesplitst in een aantal kleinere groepen van ongeveer 8 tot 10 personen. Vervolgens verplaatst u zich met uw team van plek naar plek en elke keer staat daar weer een nieuwe, toffe challenge voor uw groep zelf óf juist tegen een andere groep van uw gezelschap, te wachten. Naast deze challenges krijgt u ook een bucketlist mee met vragen en opdrachten, met als uitdaging om daar ook zoveel mogelijk punten mee te scoren!

    Ontdek jullie kwaliteiten en win!
    Elke opdracht doet weer een beroep op een andere combinatie van kwaliteiten zoals: snelheid, intelligentie, samenwerking, creativiteit, doelgerichtheid, historisch besef, humor, stressbestendigheid e.d. Uw groep wordt van harte uitgenodigd om meer uit u en elkaar te halen door zelf keuzes te maken uit het grote aanbod van vragen en opdrachten. Geen verplichte activiteiten dus, maar alles op basis wat jullie graag willen doen en kiezen. Het aantal punten dat met de vragen en opdrachten wordt behaald bepaald uiteindelijk de winst.

    Weer of minder weer, maar altijd "weerbestendig"!
    The Ultimate Expedition is weinig weersgevoelig. Doordat de deelnemers keuzes mogen maken voor welke vragen, opdrachten en uitdagingen ze gaan is de activiteit is hierdoor in hoge mate weerbestendig. Er zitten namelijk ook veel dingen tussen die zowel binnen als buiten kunnen en dat maakt het voor iedereen wel zo prettig. De kwaliteit en intensiteit van het spel blijft dus altijd uitstekend!

    Op maat!
    In de activiteit kunnen we ook informatie van de organisatie en/of de deelnemers in verwerken als u dat leuk vindt. Je leert elkaar sowieso beter en vaak van een andere kant kennen. Daarnaast kijken we altijd met u hoe actief en intensief het gewenst is. Uiteraard wordt het programma aangepast aan uw tijdsplanning. In de regel duurt een Ultimate Expedition circa 3-4 uur. Een en ander afhankelijk van uw wensen. Iets korter of juist langer mag natuurlijk ook.

    Voor iedereen en (bijna) overal
    The ‘Ultimate Expedition’ is een leuk en zeer vermakelijk spel vol competitie, interactie en hilarische momenten. De spelonderdelen zijn volgens het principe ‘voor elk wat wils’ en is recreatief/actief van aard. Gedurende het spel wordt er van zowel de stad als aanwezige parken gebruik gemaakt, dat telt ook voor binnen- en buitenlocaties. Wij organiseren dit graag voor u op elke daarvoor geschikte locatie in Nederland en Vlaanderen en dus ongetwijfeld ook bij u in de gewenste plaats en/of omgeving!

    Een compleet pakket
    ‘The Ultimate Expedition’ speelt in op diverse doelen die veelal te maken hebben met energie genereren, veel plezier met elkaar hebben, strategisch denken, doorzettingsvermogen, samenwerking, flexibiliteit, leiderschap, teambuilding e.d. en een combinatie daarvan.

    Om een activiteit als deze te laten slagen hechten wij zeer veel waarde aan een prettige en goede sfeer tijdens deze activiteit. Alles is er bij ons op gericht om het u en de andere deelnemers naar de zin te maken en hen te laten stralen en genieten. Om de experience compleet te maken sturen wij u vooraf graag teasers om uw mensen te enthousiasmeren voor deelname en na afloop foto’s om nog eens rustig te kunnen nagenieten van een leuke activiteit.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    Bij Art of Events bieden we graag op maat gemaakte activiteiten aan. Eventuele extra voorzorgsmaatregelen m.b.t. gezondheid worden natuurlijk steeds weer op de nieuwe situatie en jullie wensen aangepast.

     Referentie The Ultimate Expedition:
    Bedrijfsnaam: Humana 
     “Art of Events heeft de collega’s van Humana een erg leuke dag bezorgd. Het enthousiasme van het team straalde er van af. De spelonderdelen waren origineel en zeer competitief. Een echte aanrader!”

    30 - 500 personen

    Wil je eens echt wat anders doen met de organisatie? Kies dan voor ons Movie Event en laat de deelnemers schitteren in door hun zelf bedachte speelfilms! 

    De groep wordt opgesplitst in teams, die aan de slag gaan met het maken van een korte film. Het script, het draaiboek, wordt door de groep zelf bedacht. De deelnemers spelen in hun eigen film en worden hierbij ondersteund door onze regisseurs en een cameramensen. Het team moet zo goed mogelijk samenwerken om de winnende film te maken, waarbij iedereen zijn eigen talent kan inzetten en zijn eigen rol kan kiezen.

    In overleg kan er gekozen worden voor verschillende filmgenres (bijvoorbeeld science fiction, thriller, horror, comedy, romantische speelfilm of videoclip), Ook denken we graag mee hoe actuele thema’s binnen de organisatie verwerkt kunnen worden in de films. 

    Aan het eind van de dag worden de films plenair vertoond en kiezen de deelnemers zelf de beste acteur, actrice en beste film. De winnaars gaan naar huis met een Oscar!

    Het Movie Event is een ludiek en verrassend event met de films als blijvend aandenken aan deze dag.
    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    20 - 250 personen

    Holland Tour Guides nodigt u uit om uw favoriete stad eens op een andere manier te bekijken. Dit arrangement zit vol met fotografische opdrachten. Daarnaast geniet u van een heerlijk drie gangen diner in drie verschillende restaurants. 

    Heerlijk dineren en ondertussen leuke foto´s nemen van de stad. Uw gezelschap wordt opgedeeld in verschillende teams of koppels en elk team krijgt zijn eigen fotocamera en opdrachtboekje mee en niet te vergeten een overzichtelijke routekaart. U loopt de route en staat af en toe even stil bij een mooi monument voor een kiekje. Tussen de bedrijven door eet u heerlijke gerechten bij steeds een nieuw restaurant.

    In het laatste restaurant bepaalt onze jury welk team de foto-opdrachten het beste heeft uitgevoerd. Na afloop sturen wij u een CD op met alle foto´s die u deze avond heeft geproduceerd. Een leuke herinnering aan een heerlijke avond. Proost!

    Programma-indicatie:
    18.00 - 19.00 Voorgerecht
    19.00 - 20.00 Get the Picture deel 1
    20.00 - 21.00 Hoofdgerecht
    21.00 - 22.00 Get the Picture deel 2
    22.00 - 23.00 Nagerecht

    Prijs:
    10 - 19 personen € 69,50 p.p. excl. BTW
    20 - 29 personen € 64,50 p.p. excl. BTW
    30 - 39 personen € 62,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 40 personen: € 59,50 p.p. excl. BTW

    Optioneel:
    Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur dat u in het restaurant doorbrengt (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. En…zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!

    Afhankelijk van het minimaal aantal deelnemers berekenen wij de minimale prijs voor dit evenement. U kunt altijd voor minder personen boeken als u bereid bent om de minimale prijs te betalen.

    10 - 500 personen

    Duik in de heerlijke wereld van chocolade tijdens deze interactieve bonbonworkshop! Onder begeleiding van een ervaren chocolatier leer je de fijne kneepjes van het vak en ontdek je hoe je zelf prachtige en smaakvolle bonbons maakt. Van het smelten van chocolade tot het vullen van mallen met verrukkelijke ganache: je doorloopt alle stappen van het ambachtelijke proces.

    De workshop start met een korte uitleg over chocolade, de verschillende soorten en technieken die je gaat gebruiken. Je leert over het tempereren van chocolade, smelten au-bain-marie en het maken van ganache.

    In kleine groepjes ga je aan de slag met het maken van bonbons. Je krijgt duidelijke instructies en werkt stap voor stap aan je creaties. Hierbij maak je gebruik van verschillende vullingen en decoraties om unieke bonbons te ontwerpen. De begeleider is er om je te helpen en praktische tips te geven.

    Na het maken van de bonbons is het tijd om te genieten! Er wordt een proeverij gehouden waarbij je jouw zelfgemaakte bonbons kunt proeven, eventueel in combinatie met een drankje. Je kunt ook jouw bonbons mooi verpakken en mee naar huis nemen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in!

    10 - 250 personen

    “Let’s get together and feel allright!”
    De woorden van Bob Marley in zijn hit ‘One Love’. Een feel good nummer over hoop en samenkomen dat precies de lading dekt van dit arrangement. Na een paar jaar gescheiden van elkaar te zijn geweest door de pandemie kunnen we weer zonder beperking in groepen bijeen komen. Dat wilden we vieren! Speciaal hiervoor heeft Nostalgia Events een Feel-good Quiz samengesteld tegen een scherpe prijs. Deze quiz zit boordevol fijne herinneringen aan vervlogen tijden.

    Inhoud
    Ons entertainersteam neemt jullie op een gezellige, ongedwongen manier mee op een reis terug in de tijd naar vroeger, toen alles nog beter was. De quiz is laagdrempelig en hier en daar met een knipoog. Kennisvragen, leuke feitjes, fijne herinneringen en muziekfragmenten wisselen elkaar af. Het winnende team zal aan het eind onder luid gejuich de hoofdprijs in ontvangst mogen nemen. De presentatie is in handen van onze professionele entertainers die zorgen voor extra sfeer en jeu.

    Arrangementen

    U kunt de quiz los boeken maar bijvoorbeeld ook in combinatie met een diner. Vraag naar de mogelijkheden

    Voor meer informatie over dit uitje of een vrijblijvende offerte kunt u het formulier invullen.

    15 - 200 personen

    We beginnen de Master Chef Experience met een food quiz om het geheugen even op te frissen. Tijdens deze quiz wordt jullie kennis getest en gaan jullie blind proeven. Na deze quiz is het tijd voor de teamopdracht. Vanaf hier is het tijd om te koken en gaan jullie de strijd tegen elkaar aan om in één uur (per gerecht) het beste gerecht te bereiden. Jullie kunnen gebruik maken van verschillende ingrediënten en professioneel keukenapparatuur. De jury is aanwezig om jullie tips te geven en kijkt streng toe op jullie kookkunsten.

    Na het koken volgt dan ook de jurering. Jullie worden beoordeeld op hygiëne, samenwerken, presentatie en smaak. Als de jury er over uit is en haar oordeel heeft geveld is het tijd om ook zelf te proeven van jullie creaties. Alle gerechten worden geëtaleerd op tafel en nu is het tijd om ook elkaars gerechten te gaan proeven. De dag wordt afgesloten met een gezellige borrel en de bekendmaking van het team dat zich Master Chef mag noemen.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    10 - 250 personen
    • Kwalitatief aanbod van uitjes
    • Direct contact
    • Unieke content van uitjes

    Teambuilding, promotie or just for fun... maak samen met ons een professionele lipdub/videoclip.

    Vaak wordt er voor gekozen om de lipdub te filmen op locatie, een goede promotie voor het bedrijf, school etc. De camera reist namelijk zogezegd tijdens een lang en continu shot door de verschillende ruimtes en situaties en laat zo zien welke faciliteiten er te bieden zijn. Nog een reden om en lipdub te maken is teambuilding, er moet namelijk nauw worden samengewerkt om een goed, creatief eindresultaat te bereiken. Dit vanzelfsprekend wel onder begeleiding van onze ervaren en professionele cameracrew.

    Uiteraard kunnen jullie er ook voor kiezen om samen een lipdub te maken just for the fun of it. Samen playbacken of meezingen op een zelf gekozen nummer, acteren, verkleden en attributen maken dat levert ongetwijfeld plezier en leuk beeldmateriaal op. Dit beeldmateriaal wordt in de studio gemonteerd en het geluid wordt dan ook vervangen door die van het originele nummer. De lipdub wordt digitaal toegestuurd zodat die eventueel in een optimale kwaliteit op jullie eigen website kan worden geplaatst.

    Reden genoeg dus om samen een lipdub te maken, maar fun it is!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    6 - 1000 personen

    Onder gejuich van het publiek beginnen de zelf ontworpen wieken op gang te komen. Maar hoeveel stroom zullen ze gaan opwekken? De Duurzame Energie Challenge is een  ‘groene’ en bijzondere teambeleving waarbij u windmolens gaat bouwen!

    Codes kraken om onderdelen te verdienen...
    Twee tot vijf teams construeren elk een windmolen, opgebouwd uit reuze meccano. Elk bouwwerk is ruim 4 meter hoog!

    Een deel van elk team gaat constructief aan de slag. Anderen beantwoorden vragen over duurzaamheid om te komen tot een cijfercode. Met de juiste cijfercode worden enkele onmisbare onderdelen van de windmolen verdiend.

    Zelf ontwerpen
    De basis volgens 3D bouwtekening maar de cruciale en bewegende onderdelen geheel volgens eigen ontwerp.

    Samenwerking is essentieel
    De teams zullen de taken effectief moeten verdelen om de verschillende onderdelen in elkaar te zetten, maar ook blijven managen om het geheel tijdig samen te voegen voor een strakke bouwtijd. Daarnaast zijn er onderdelen en punten te verdienen met het voltooien van opdrachten over duurzaamheid. 

    Finale op ‘orkaankracht’!
    In de finale moeten de teams zoveel mogelijk energie opwekken met behulp van windkracht uit een enorme ventilator... Welke windmolen draait de meeste RPM (rondes per minuut)? En welk team meet de hoogste piekstroom? 

    Welk team heeft de beste totaalscore en mag zichzelf winnaar van de ‘Duurzame Energie Challenge’ noemen?

    Programmaduur: 2,5 uur.
    Aantal personen: 25 tot 200

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte over dit teamuitje/ bedrijfsuitje het aanvraagformulier in! 

    25 - 200 personen

    Eten uit de streek is duurzaam. En in deze tijd wil iedereen graag duurzaam bezig zijn. Bij het workshop thema Streekbeleving bieden wij diverse buitenkook workshops aan waarbij wij werken met streekproducten uit die streek.

    En er zijn héél veel streken in Nederland. Gelukkig maar, want daardoor heb je in iedere streek weer een unieke kookworkshop.

    We starten met het hele team op een mooie locatie in een streek in Nederland.
    Na de koffie en thee volgt de uitleg van de dag. Het gezelschap wordt verdeeld in teams en ieder team heeft een smartphone en krijgt een unieke codenaam. Nadat je die hebt ingevoerd gaat de tocht beginnen.
    Op tandems, steps, of scooters gaan jullie op weg van locatie naar locatie. Bij elke lokale tuinderij of boer liggen heerlijke producten voor jullie klaar. En natuurlijk zal de ondernemer vertellen waarom hij/zij gekozen heeft voor biologische teelt en hoe hij of zij dat doet.
    Leuk, leerzaam en lekker!

    Wil je wildplukken onderweg? Ook dat is mogelijk. Onze wildplukster vertelt graag over haar passie van eten uit de natuur. En ook hier zal  het hele team oogsten uit de natuur. En daar maken wij weer een heerlijk gerecht van later op de dag.

    Elke Streekbeleving kunnen wij aanpassen aan jullie wensen. Veel is afhankelijk van de tijd en het budget uiteraard. Heb je de hele middag dan kunnen er gemiddeld twee of drie lokale boeren bezocht worden.

    Vraag gerust naar de mogelijkheden, wij denken graag met je mee voor een unieke kookworkshop.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in! 

    30 - 200 personen

    Bij deze formule kunt u verschillende gerechten bij verschillende restaurants proeven! En tussendoor leert u veel over de leukste stad van jullie keuze! Zo maakt u na elke gang een wandeling waarbij u verschillende bezienswaardigheden tegenkomt en uiteraard weet de gids ook allerlei leuke anekdotes te vertellen. 

    Een perfecte combinatie van wandelen en eten. Wat wilt u nog meer?!

    Programma-indicatie:
     *
    18.00 - 19.00 Voorgerecht
    19.00 - 20.00 Rondleiding
    20.00 - 21.00 Hoofdgerecht
    21.00 - 22.00 Rondleiding
    22.00 - 23.00 Nagerecht

    * in kleinere steden worden beide rondleidingen met 15 minuten ingekort.

    Prijs:
    10 - 15 personen € 68,50 p.p. excl. BTW
    16 - 29 personen € 65,50 p.p. excl. BTW
    Vanaf 30 personen € 62,50 p.p. excl. BTW

    Wilt u een Walking Dinner boeken in een andere Nederlandse of Vlaamse stad? Dit arrangement is te boeken in maarliefst 46 steden! Neem gerust contact met ons op.

    Optioneel:
    Niet telkens uw knip hoeven trekken om uw drankje af te rekenen? Voor € 12,50 per persoon per uur (excl. BTW) kunt u gebruikmaken van het drankarrangement, waarbij u onbeperkt kunt genieten van bier, fris, huiswijn, koffie en thee. En…zo komt u ook achteraf niet voor verrassingen te staan!

    Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken!

    10 - 500 personen

    Spannend groepsspel, teamuitje of bedrijfsfeest 
    Ons stiekeme bedrijfsuitje is voortaan ook als gezellige, knusse tafelvariant te spelen. Wie ontdekt de verrader aan tafel bevat alle elementen om een groepsuitje of teambuilding tot een daverend succes te maken! In teamvorm ga je de strijd aan en vervul je opdrachten en los je raadsels en puzzels op om samen met je team punten te scoren. Maar één van je teamleden is de verrader en hij of zij zal er alles aan doen om jullie missie te saboteren. Door slim samenspel en een gezonde teamspirit ben je in staat om de verrader te ontmaskeren. Maar wie kun je vertrouwen?

    Wat staat je te wachten tijdens Wie ontdekt de Verrader aan tafel?
    Uiteraard gooien we je niet zomaar in het diepe. Vooraf krijg je een uitgebreide speluitleg, zodat je alle ins en outs kent. Vervolgens maken we teams, bepalen we de verraders en krijgen jij en je team een laatste briefing over de te volgen strategie.

    Dan gaan jullie aan tafel. Onder het genot van een heerlijk diner speel je het spel en graaft de verrader zich in, om de zaak op een slinkse manier te ondermijnen. Goede antwoorden, juiste beslissingen en het goed inschatten van je collega's of vrienden zorgen voor een stijgende tafelscore. Daarnaast zijn er persoonlijke punten te verdienen. Er zijn namelijk drie momenten in het spel waarop je individueel mag raden wie de Verrader is. Let tijdens het spel dus goed op verdacht of dubieus gedrag!

    Aan het einde van het diner wordt het winnende team én de beste verrader bekend gemaakt. Aansluitend is er een mogelijkheid om gezellig na te praten onder het genot van een drankje in het restaurant. Ongetwijfeld dat de verraders hun verhaal willen doen over de sluwe streken die ze hebben uitgehaald, onder het toeziend oog van de gehele tafel.

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte onderstaand aanvraagformulier in!

    8 - 5000 personen

    Wij zijn verheugd om jou te kunnen helpen bij het organiseren van een spannende en interactieve quizavond vol met oer-Hollandse gezelligheid.

    Onze Gek op Holland Quiz zal jullie uitdagen met vragen over de Nederlandse cultuur, tradities, muziekfragmenten raden en meer... Maar dat is niet alles!

    Om het spel nog dynamischer te maken, werken we met een geavanceerd buzzer systeem. Elk team krijgt zijn eigen buzzer, waarmee de teamleden kunnen buzzen om als eerste te reageren op de open vragen, of op het juiste antwoord te drukken bij de meerkeuze vragen. Dit zorgt voor een competitieve sfeer en voegt een extra dimensie toe aan de quizervaring.  Met één druk op de knop kunnen de teams hun kennis en snelheid bewijzen terwijl ze strijden om de titel van "Ultieme Holland Kenners".

    Onze professionele quizmaster zal de avond in goede banen leiden en de teams begeleiden tijdens de quiz. Hij zal de vragen stellen en zorgen voor een vlotte en vermakelijke spelervaring voor alle deelnemers. Naast het buzzer systeem en de quizmaster, zorgen wij ook voor alle benodigde audiovisuele apparatuur, inclusief geluidssysteem enprojectiescherm om ervoor te zorgen dat jullie quizavond een groot succes wordt.

    Aan het einde van de quiz wordt het winnende team bekend gemaakt en wordt de Most Event Hoofdprijs uitgereikt aan de Ultieme Holland Kenners!  Neem jij de prijs mee naar huis? 

    5 - 400 personen

    Goede voornemens show (Goede voornemens of nieuwe voorwaardes?)

    Ja mensen het is weer zover! Tijd voor de goede voornemens! Bij het begin van het jaar nemen we ons elk jaar weer van alles voor. Of doen we er niet meer aan? Heb je nieuwe voornemens of stel je nieuwe voorwaardes? Of worden je voornemens na een paar weken alweer nieuwe voorwaardes?

    Twee acteurs spelen een korte show over voornemens. Zijn ze nou echt goed die voornemens? Zijn er ook foute voornemens? Komt er wat van terecht? Of houdt je er alleen maar weer nieuwe voorwaardes aan over? Hoe gaan jullie het nieuwe jaar in? En wat gaat het nieuwe jaar jullie brengen?

    Op een luchtige en humoristische manier brengen we het onderwerp 2025 in en gaan de mensen tijdens de show met elkaar erin gesprek. Wat verwachten zij van het nieuwe jaar en wat is voor hen belangrijk? Op een speelse en interactieve manier leren de deelnemers elkaar beter kennen en leggen ze verbinding en draagvlak voor het nieuwe jaar!

    Met de Goede Voornemens Show kan het jaar 2024 afgesloten worden en het jaar 2025 geopend worden! Zo gaan jullie in ieder geval goed van start!

    Vul voor meer informatie of een vrijblijvende offerte het aanvraagformulier in.

    10 - 250 personen

    Virtual reality dinerspel – VR Dining – Game Edition

    Virtual Reality. Vernieuwend en leuk om dat nu eens met de afdeling of het gehele bedrijf te ervaren. Deze nieuwe techniek brengt je echt even uit de realiteit naar een andere, ongrijpbare wereld. Ontdek VR Dining – Game Edition. Het creëren van een innovatief bedrijfsuitje en een teambuilding-oefening voor de toekomst. Ook in virtual reality komt het dus aan op samenwerking, begrip en coördinatie. Alles tussen de gangen door van een heerlijk diner. Dit bedrijfsuitje is met geen ander uitje te vergelijken en met recht een unieke ervaring. We zijn dan ook trots dat wij deze voor het eerst in Nederland kunnen aanbieden.

    Bent u één van de eersten in Nederland die als winnaar van deze innovatieve teambuilding uit de bus komt? Kom los van uw Avatar en vraag meer informatie!

    Hoe werkt het virtual reality dinerspel?

    Op uw tafel liggen de futuristische VR-brillen met koptelefoon en microfoon al voor u klaar. Zodra iedereen zit mag u deze opzetten. Dan ontdek u uw Avatar (virtueel karakter). Het is niet voor niets een teamuitje, dus als u om u heen kijkt ziet u ook alle Avatars van uw groepsgenoten. Spannend! De unieke virtual reality teamspellen kunnen beginnen!

    Wat dacht u van de Mount Everest? Hier speelt u een ijzig potje 360º Pictionary. Heeft u altijd al eens mee willen doen aan de Olympische spelen? Dat kan, want vandaag is uw team avatars onder meer een bobsleeteam op de Olympsche Winterspelen en staat u klaar voor een levensechte razendsnelle afdaling. Gaat u voor goud? In totaal zijn er 5 fantastische omgevingen die door de unieke VR beleving ieder een ongelofelijke ervaring bieden. Met recht een avond vol 21e-eeuwse teambuilding! Deze uitdaging wordt nog versterkt omdat u, ondanks de verschillende samenstelling per spel, steeds uw teambelang in het oog moet houden. De spelleiding legt per spel duidelijk uit wat de bedoeling is en hoe u de punten kunt verdienen. Zo kunt u zich helemaal concentreren op de fantastische wereld van virtual reality en de winst van uw team!

    Uw virtual reality beleving:

    Door de VR-bril, koptelefoon en microfoon communiceert uw (Avatar) tijdens de spellen met de Avatars van uw teamgenoten. U zult merken dat u zich totaal niet meer bewust bent van uw fysieke omgeving. Per spel legt de teamleiding uit hoe u uw avatar aan kan sturen, met geluid, geroep en/of bewegingen. Degenen die van een afstand naar uw gezelschap kijken weten niet wat er gebeurt! Een brei van geluid, geroep en en rare bewegingen. Aangezien het jammer is als u dat niet zou zien nemen wij bij één van de spellen alles wat er tijdens het spel in de ruimte gebeurt op.

    Het hilarische flimpje met de ervaringen in de echte wereld kijken we zeker terug, want VR zorgt ervoor dat u uzelf en uw collega’s van een hele andere kant zal zien! Tussen de unieke virtual reality teambuilding geniet u van een ouderwets lekker driegangendiner. Gespreksstof en hilariteit genoeg want over deze unieke VR-ervaringen raakt u letterlijk niet uitgepraat!

    Het virtual reality dinerspel – VR dining – Game Edition als teambuilding-/netwerk event

    Per spel wordt u aan collega avatars gekoppeld. Zo ontstaat een virtual reality samenwerking. Het maakt voor virtual reality niet uit hoe ver u fysiek van elkaar zit of hoe goed u elkaar goed kent. Zodra de teams aan het volgende spel beginnen, moeten ze wel samenwerken om een topprestatie neer te kunnen zetten. Communicatie en het verrichten van handelingen in virtual reality verloopt helemaal via de VR bril, koptelefoon en microfoon.

    Zo bouwen de Avatars een teamband op en leren de spelers elkaar beter kennen. Zo is het ijs alvast gebroken en de stap veel kleiner om na afloop fysiek op elkaar af te stappen en kennis te maken. De unieke virtual reality game geeft immers genoeg stof tot napraten en met een beetje geluk is er zelfs een overwinning te vieren! Het trainen om samen te werken zonder dat u fysiek samen hoeft te komen is een laatste uniek aspect van dit virtual reality dinerspel. Dit is namelijk exact in lijn met de manier van werken van nu en in de toekomst. Samenwerking vindt steeds vaker plaats op verschillende locaties en tijden. Met deze game bereidt u uw mensen daar alvast op voor!

    Bent u ook toe aan teambuilding van de toekomst als innovatief bedrijfsuitje met het Virtual Reality dinerspel? 



    Wat is inbegrepen bij het virtual reality dinerspel – VR Dining – Game Edition?

    Naast een unieke teambuildingervaring met heerlijk eten, humor en veel gezelligheid is het virtual reality dinerspel inclusief:

    • Spelleider
    • VR equipment / brillen
    • Driegangendiner
    • Eigen zaal/ruimte
    • Prijsuitreiking met futuristische prijs voor het winnende team
    • Een donatie van € 25,- aan een goed doel. (Het winnende team kiest zelf een goede doel.)
    • Een uniek bedrijfsuitje met al even unieke teambuilding


    Prijzen

    € 69,50 per persoon vanaf 30 personen
    € 75,00 per persoon bij groepen tussen de 20 en 30 personen

    Vul voor meer informatie het aanvraagformulier in!

    20 - 140 personen

    Over deze pagina

    Het is weer tijd voor een uitje in Tiel! Maar wat gaan we dan doen? De een wil iets sportiefs terwijl de ander het liever rustig aan doet. Het is altijd lastig om weer iets te bedenken wat iedereen leuk vindt. WegmetdeBaas kan u hierbij helpen! Wij hebben heel veel diverse uitjes verzameld op onze site. Voor iedereen is er wel een bedrijfsuitje in Tiel te vinden. Veel aanbieders kunnen ook een mix aanbieden van rustige en actieve bedrijfsuitjes. Zo kunt u iedereen een plezier doen met het geplande bedrijfsuitje. Tevens zijn bedrijfsuitjes in Tiel ook een uitstekende gelegenheid om het team nog hechter te maken. Bij vele bedrijfsuitjes draait het om samenwerking en een goede communicatie. Dat alles uiteraard in een informelere setting dan normaal. Een bedrijfsuitje in Tiel is goed om te doen, ook ten tijde van een crisis. Bedrijfsuitjes bevorderen de sfeer en motiveren het personeel. Doe daarom uw voordeel met onze site en ga snel op zoek naar leuke bedrijfsuitjes in Tiel. U kunt direct contact opnemen met de aanbieder van een bedrijfsuitje. Zij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vragen te beantwoorden. En of u nu in Amsterdam een bedrijfsuitje wil plannen, in Maastricht, Nijmegen, Groningen, Rotterdam.. Of juist in een kleinere gemeente, u vindt het allemaal op WegmetdeBaas!